Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Epitafium i Ørsta kyrkje, datert 28. juli 1703.
Foto: Martin Furseth.
Epitafium i Ørsta kyrkje, datert 28. juli 1703.
Foto: Martin Furseth.
Epitafium i Ørsta kyrkje, datert 28. juli 1703.
Foto: Martin Furseth.
Sola til Nils Aas heng frå taket med biletserien til Solveig Lønseth på veggen bak. Ved den faste utstillinga til Aas på veggen til venstre har Lønseth plassert «Sokkel for Nordisk lys».
Foto: Steinar Johansen
Utstillinga viser kva kunst av høg kvalitet kan ha å seie i nærmiljøet. Kunsten inspirerer, og han gir perspektiv.
Sola til Nils Aas heng frå taket med biletserien til Solveig Lønseth på veggen bak. Ved den faste utstillinga til Aas på veggen til venstre har Lønseth plassert «Sokkel for Nordisk lys».
Foto: Steinar Johansen
Utstillinga viser kva kunst av høg kvalitet kan ha å seie i nærmiljøet. Kunsten inspirerer, og han gir perspektiv.
Sola til Nils Aas heng frå taket med biletserien til Solveig Lønseth på veggen bak. Ved den faste utstillinga til Aas på veggen til venstre har Lønseth plassert «Sokkel for Nordisk lys».
Foto: Steinar Johansen
Utstillinga viser kva kunst av høg kvalitet kan ha å seie i nærmiljøet. Kunsten inspirerer, og han gir perspektiv.
Bob Shay: «Skulptur», 1980, porselen.
Foto: Freia Beer
Kva passar vel betre etter koronakvelartaket enn ei utstilling om tid? Det er eit tema som alle har eit nært forhold til, og som fekk endå eit tydingslag fordi dette er første gongen publikum har fått kome inn i museet på tre lange månader.
Bob Shay: «Skulptur», 1980, porselen.
Foto: Freia Beer
Kva passar vel betre etter koronakvelartaket enn ei utstilling om tid? Det er eit tema som alle har eit nært forhold til, og som fekk endå eit tydingslag fordi dette er første gongen publikum har fått kome inn i museet på tre lange månader.
Bob Shay: «Skulptur», 1980, porselen.
Foto: Freia Beer
Kva passar vel betre etter koronakvelartaket enn ei utstilling om tid? Det er eit tema som alle har eit nært forhold til, og som fekk endå eit tydingslag fordi dette er første gongen publikum har fått kome inn i museet på tre lange månader.
Foto: Glenn Grohe, 1942
Med koronakrisa er plakatane attende. Likesom under krigen møter vi mengder av plakatar i det offentlege rommet. Bodskapane er enkle, og det visuelle formspråket er lettfatteleg og ikkje til å misforstå.
Foto: Glenn Grohe, 1942
Med koronakrisa er plakatane attende. Likesom under krigen møter vi mengder av plakatar i det offentlege rommet. Bodskapane er enkle, og det visuelle formspråket er lettfatteleg og ikkje til å misforstå.
Foto: Glenn Grohe, 1942
Med koronakrisa er plakatane attende. Likesom under krigen møter vi mengder av plakatar i det offentlege rommet. Bodskapane er enkle, og det visuelle formspråket er lettfatteleg og ikkje til å misforstå.
Fix Your Gaze On Saturn’s Rings.
Foto: Thor Brødreskift
Dei keramiske verka til libanesisk-amerikanske Simone Fattal, fødd i Syria og no busett i Paris, er djupt fascinerande og høgst aktuelle.
Fix Your Gaze On Saturn’s Rings.
Foto: Thor Brødreskift
Dei keramiske verka til libanesisk-amerikanske Simone Fattal, fødd i Syria og no busett i Paris, er djupt fascinerande og høgst aktuelle.
Fix Your Gaze On Saturn’s Rings.
Foto: Thor Brødreskift
Dei keramiske verka til libanesisk-amerikanske Simone Fattal, fødd i Syria og no busett i Paris, er djupt fascinerande og høgst aktuelle.