Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
«Series D #8 (Zoffany)», collage og blekk på papir, 2009.
Alle foto: Christian Messel
Christian Messel stikk effektivt hòl på eit oppblåst og oppskrytt mannsideal.
«Series D #8 (Zoffany)», collage og blekk på papir, 2009.
Alle foto: Christian Messel
Christian Messel stikk effektivt hòl på eit oppblåst og oppskrytt mannsideal.
«Series D #8 (Zoffany)», collage og blekk på papir, 2009.
Alle foto: Christian Messel
Christian Messel stikk effektivt hòl på eit oppblåst og oppskrytt mannsideal.
Skulpturen «Diva» vart avduka i Pernambuco i Brasil i starten av januar.
Skulpturen «Diva» vart avduka i Pernambuco i Brasil i starten av januar.
Skulpturen «Diva» vart avduka i Pernambuco i Brasil i starten av januar.
«Edvard Munch og Rosa Meissner, Warnemünde», 1907. Kollodion.
Kopirett: Munchmuseet
Her møter vi Edvard Munchs fotografi og filmar som vart funne i heimen på Ekely etter at han døydde i 1944. Han stilte aldri ut dette materialet sjølv. Såleis vert utstillinga eit gløtt over skuldra til kunstnaren, eit nytt perspektiv inn i eit av dei sterkaste kunstnarskapa på 1900-talet også internasjonalt.
«Edvard Munch og Rosa Meissner, Warnemünde», 1907. Kollodion.
Kopirett: Munchmuseet
Her møter vi Edvard Munchs fotografi og filmar som vart funne i heimen på Ekely etter at han døydde i 1944. Han stilte aldri ut dette materialet sjølv. Såleis vert utstillinga eit gløtt over skuldra til kunstnaren, eit nytt perspektiv inn i eit av dei sterkaste kunstnarskapa på 1900-talet også internasjonalt.
«Edvard Munch og Rosa Meissner, Warnemünde», 1907. Kollodion.
Kopirett: Munchmuseet
Her møter vi Edvard Munchs fotografi og filmar som vart funne i heimen på Ekely etter at han døydde i 1944. Han stilte aldri ut dette materialet sjølv. Såleis vert utstillinga eit gløtt over skuldra til kunstnaren, eit nytt perspektiv inn i eit av dei sterkaste kunstnarskapa på 1900-talet også internasjonalt.
Installasjonen «Maypole: Take No Prisoners» (2007) er rekna som hovudverket til Nancy Spero.
Foto: Camilla Damgård / Lillehammer Kunstmuseum. BONO 2020
Arbeida til Nancy Spero har høg energi.
Installasjonen «Maypole: Take No Prisoners» (2007) er rekna som hovudverket til Nancy Spero.
Foto: Camilla Damgård / Lillehammer Kunstmuseum. BONO 2020
Arbeida til Nancy Spero har høg energi.
Installasjonen «Maypole: Take No Prisoners» (2007) er rekna som hovudverket til Nancy Spero.
Foto: Camilla Damgård / Lillehammer Kunstmuseum. BONO 2020
Arbeida til Nancy Spero har høg energi.
Fangearbeid frå Kongsvinger fengsel, 2006.
Foto: Justismuseet
Fangearbeid frå Kongsvinger fengsel, 2006.
Foto: Justismuseet
Fangearbeid frå Kongsvinger fengsel, 2006.
Foto: Justismuseet