Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Steinar Haga Kristensen: «ULTRAIDENTIFIKASJONSPAVILJONG», 2021. Skulptur, måleri, grafikk og dataspel.
Alle foto: Susann Jamtøy / TKM
I utstillinga Lorck Schive Kunstpris har kunstnarane valt svært ulike tilnærmingar, men ingen av dei når opp til sine beste merittar.
Steinar Haga Kristensen: «ULTRAIDENTIFIKASJONSPAVILJONG», 2021. Skulptur, måleri, grafikk og dataspel.
Alle foto: Susann Jamtøy / TKM
I utstillinga Lorck Schive Kunstpris har kunstnarane valt svært ulike tilnærmingar, men ingen av dei når opp til sine beste merittar.
Steinar Haga Kristensen: «ULTRAIDENTIFIKASJONSPAVILJONG», 2021. Skulptur, måleri, grafikk og dataspel.
Alle foto: Susann Jamtøy / TKM
I utstillinga Lorck Schive Kunstpris har kunstnarane valt svært ulike tilnærmingar, men ingen av dei når opp til sine beste merittar.
Harminder Judge, «Self Portrait (after Kali and Gene)», 2009.
Foto: Kristin Støylen
Harminder Judge, «Self Portrait (after Kali and Gene)», 2009.
Foto: Kristin Støylen
Harminder Judge, «Self Portrait (after Kali and Gene)», 2009.
Foto: Kristin Støylen
Originalen av Hans Dahl, «Jente med rive».
Originalen av Hans Dahl, «Jente med rive».
Originalen av Hans Dahl, «Jente med rive».
Utsnitt av skulpturen som Ola Stavseng lagar.
Foto: Frank Furseth
Utsnitt av skulpturen som Ola Stavseng lagar.
Foto: Frank Furseth
Utsnitt av skulpturen som Ola Stavseng lagar.
Foto: Frank Furseth
Den raude prestekappa «Kåpe for vandring» (2020) er flankert av to kåper i stål, «Gabriels kåpe» og «Mikaels kåpe» (2006). Attanfor er «For månen skine og vegane falle så vide» (1996–2020), 90 mono- trykk under glas på podium. På veggen heng monotypiar frå serien «A Dieu» (2015).
Foto: Tomasz Wacko
Borgny Svalastog byr på ei open og undrande utstilling. Jo meir ein set seg inn i referansematerialet, jo sterkare og meir nyansert vert opplevinga av utstillinga.
Den raude prestekappa «Kåpe for vandring» (2020) er flankert av to kåper i stål, «Gabriels kåpe» og «Mikaels kåpe» (2006). Attanfor er «For månen skine og vegane falle så vide» (1996–2020), 90 mono- trykk under glas på podium. På veggen heng monotypiar frå serien «A Dieu» (2015).
Foto: Tomasz Wacko
Borgny Svalastog byr på ei open og undrande utstilling. Jo meir ein set seg inn i referansematerialet, jo sterkare og meir nyansert vert opplevinga av utstillinga.
Den raude prestekappa «Kåpe for vandring» (2020) er flankert av to kåper i stål, «Gabriels kåpe» og «Mikaels kåpe» (2006). Attanfor er «For månen skine og vegane falle så vide» (1996–2020), 90 mono- trykk under glas på podium. På veggen heng monotypiar frå serien «A Dieu» (2015).
Foto: Tomasz Wacko
Borgny Svalastog byr på ei open og undrande utstilling. Jo meir ein set seg inn i referansematerialet, jo sterkare og meir nyansert vert opplevinga av utstillinga.
Esther Maria Bjørneboe, frå Bandidos-saka, teikna for Dagbladet i 2002.
Esther Maria Bjørneboe, frå Bandidos-saka, teikna for Dagbladet i 2002.
Esther Maria Bjørneboe, frå Bandidos-saka, teikna for Dagbladet i 2002.