Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Interiør, Svormuseet i Hornindal.
Foto: Eva Furseth
Korleis kan det ha seg at eit slikt omfattande,
profesjonelt museum finst i vesle Grodås?
Interiør, Svormuseet i Hornindal.
Foto: Eva Furseth
Korleis kan det ha seg at eit slikt omfattande,
profesjonelt museum finst i vesle Grodås?
Interiør, Svormuseet i Hornindal.
Foto: Eva Furseth
Korleis kan det ha seg at eit slikt omfattande,
profesjonelt museum finst i vesle Grodås?
Olav Strømme: «Maria Stuart», 1969.
Olav Strømme: «Maria Stuart», 1969.
Olav Strømme: «Maria Stuart», 1969.
Annika Larsson: «40–15», 1999.
Momentum har fått fotfeste som ei av dei store kunsthendingane i Norden. Tiårsjubileet vert markert med noko så uvanleg som ein retrospektiv biennale.
Annika Larsson: «40–15», 1999.
Momentum har fått fotfeste som ei av dei store kunsthendingane i Norden. Tiårsjubileet vert markert med noko så uvanleg som ein retrospektiv biennale.
Annika Larsson: «40–15», 1999.
Momentum har fått fotfeste som ei av dei store kunsthendingane i Norden. Tiårsjubileet vert markert med noko så uvanleg som ein retrospektiv biennale.
Foto: Birgit Kvamme Lundheim
Foto: Birgit Kvamme Lundheim
Foto: Birgit Kvamme Lundheim
Ahmed Umar: «Thawr, Thawra (Ox, revolution)», 2014.
Foto: Dag-Arve Forbergskog
Kurator Solveig Lønmo har invitert inn seks samtidskunstnarar til å gå i dialog med bildevevane til Hannah Ryggen (1894–1970). Utstillinga fløymer mot oss som eit friskt pust, og vi ser at arbeida hennar er like aktuelle i dag.
Ahmed Umar: «Thawr, Thawra (Ox, revolution)», 2014.
Foto: Dag-Arve Forbergskog
Kurator Solveig Lønmo har invitert inn seks samtidskunstnarar til å gå i dialog med bildevevane til Hannah Ryggen (1894–1970). Utstillinga fløymer mot oss som eit friskt pust, og vi ser at arbeida hennar er like aktuelle i dag.
Ahmed Umar: «Thawr, Thawra (Ox, revolution)», 2014.
Foto: Dag-Arve Forbergskog
Kurator Solveig Lønmo har invitert inn seks samtidskunstnarar til å gå i dialog med bildevevane til Hannah Ryggen (1894–1970). Utstillinga fløymer mot oss som eit friskt pust, og vi ser at arbeida hennar er like aktuelle i dag.