Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Ai Weiwei: «Soleil Levant», 2017. Kunsthal Charlottenborg.
Foto: David Stjernholm
Ai Weiwei: «Soleil Levant», 2017. Kunsthal Charlottenborg.
Foto: David Stjernholm
Ai Weiwei: «Soleil Levant», 2017. Kunsthal Charlottenborg.
Foto: David Stjernholm
ViÅay Barot
ViÅay Barot
ViÅay Barot
Med heile 700 kvadratmeter utstillingsplass har KHÅK høve til å vise omfattande utstillingar. Til venstre skimtar vi «Gjenskinn». På endeveggen heng ein serie handkolorerte litografi.
Foto: Frank Furseth
I Keiser Wilhelms gate, ved torget i Ålesund, ligg ein overraskande stor visningsstad gøymd attom eit heller anonymt inngangsparti. Dette er den særsynte symbiosen mellom Stiftelsen Kjell Holms kunstsamling og Ålesund Kunstforening, KHÅK Kunsthall.
Med heile 700 kvadratmeter utstillingsplass har KHÅK høve til å vise omfattande utstillingar. Til venstre skimtar vi «Gjenskinn». På endeveggen heng ein serie handkolorerte litografi.
Foto: Frank Furseth
I Keiser Wilhelms gate, ved torget i Ålesund, ligg ein overraskande stor visningsstad gøymd attom eit heller anonymt inngangsparti. Dette er den særsynte symbiosen mellom Stiftelsen Kjell Holms kunstsamling og Ålesund Kunstforening, KHÅK Kunsthall.
Med heile 700 kvadratmeter utstillingsplass har KHÅK høve til å vise omfattande utstillingar. Til venstre skimtar vi «Gjenskinn». På endeveggen heng ein serie handkolorerte litografi.
Foto: Frank Furseth
I Keiser Wilhelms gate, ved torget i Ålesund, ligg ein overraskande stor visningsstad gøymd attom eit heller anonymt inngangsparti. Dette er den særsynte symbiosen mellom Stiftelsen Kjell Holms kunstsamling og Ålesund Kunstforening, KHÅK Kunsthall.
«Aprilsnø» av Annette Kierulf: Gjennom fargetresnitt utforskar kunstnarane tema som familierelasjonar, feminisme og tilhøvet til naturen. I tillegg viser dei ein installasjon med objekt av porselen.
«Aprilsnø» av Annette Kierulf: Gjennom fargetresnitt utforskar kunstnarane tema som familierelasjonar, feminisme og tilhøvet til naturen. I tillegg viser dei ein installasjon med objekt av porselen.
«Aprilsnø» av Annette Kierulf: Gjennom fargetresnitt utforskar kunstnarane tema som familierelasjonar, feminisme og tilhøvet til naturen. I tillegg viser dei ein installasjon med objekt av porselen.
Håkon Bleken viser gong på gong evna til å setje fingeren på den mest smertefulle verkebyllen. Og vri rundt.
Håkon Bleken viser gong på gong evna til å setje fingeren på den mest smertefulle verkebyllen. Og vri rundt.
Håkon Bleken viser gong på gong evna til å setje fingeren på den mest smertefulle verkebyllen. Og vri rundt.
Installasjon av Victor Mutelekesha
Installasjon av Victor Mutelekesha
Installasjon av Victor Mutelekesha