Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.