Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.