Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Jenny Carlsson Grip: «In bland stammar», monotypi (2024).
Foto: Galleri Ismene
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
Tore Reisch: «Tilbakefall», furu, eik, lønn, bjørk, bøk (2022).
Foto: Gunnar Kåre Hansen
Det er imponerande når ei kunstforeining basert på frivillig innsats gir seg i kast med ei utstilling av dette formatet, og lukkast så godt.
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.
Kunstig intelligens er i rivande utvikling, og i rusen er det tydelegvis lett å gløyme dei lovene som regulerer opphavsrett.
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
«Turing Gaia: Entering Thermodome» (2024) av Martinus Suijkerbuijk med Øystein Fjeldbo. Vist ved K.U.K.
Foto: Juliane Schütz
Biennalen Meta.Morf – [up]Loaded Bodies har eit brennaktuelt konsept. Men lovar kuratorane meir enn dei klarer å innfri?
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.