Eg kan knapt minnast filmar som er så frie i handsaminga av sjangerkonvensjonar som Everything Everywhere All at Once av Daniel Kwan og Daniel Scheinert.
Foto: Another World Entertainment
Sjølv med intens konkurranse om strøymekundane vil dei beste filmane enno fyrst ha premiere på stort lerret. Dag og Tid-filmmeldarane er berre til dels samde om kva filmar som toppa lista i året som gjekk.
Eg kan knapt minnast filmar som er så frie i handsaminga av sjangerkonvensjonar som Everything Everywhere All at Once av Daniel Kwan og Daniel Scheinert.
Foto: Another World Entertainment
Sjølv med intens konkurranse om strøymekundane vil dei beste filmane enno fyrst ha premiere på stort lerret. Dag og Tid-filmmeldarane er berre til dels samde om kva filmar som toppa lista i året som gjekk.
Eg kan knapt minnast filmar som er så frie i handsaminga av sjangerkonvensjonar som Everything Everywhere All at Once av Daniel Kwan og Daniel Scheinert.
Foto: Another World Entertainment
Sjølv med intens konkurranse om strøymekundane vil dei beste filmane enno fyrst ha premiere på stort lerret. Dag og Tid-filmmeldarane er berre til dels samde om kva filmar som toppa lista i året som gjekk.
Den digitale formgjevinga har teke nye steg, skriv Håkon Tveit.
Foto: 20th Century Studios / Disney
Med stort show og klar tale om økologi og kolonialisme krigar James Cameron for kinoherredøme.
Den digitale formgjevinga har teke nye steg, skriv Håkon Tveit.
Foto: 20th Century Studios / Disney
Med stort show og klar tale om økologi og kolonialisme krigar James Cameron for kinoherredøme.
Den digitale formgjevinga har teke nye steg, skriv Håkon Tveit.
Foto: 20th Century Studios / Disney
Med stort show og klar tale om økologi og kolonialisme krigar James Cameron for kinoherredøme.
Filmen om Vicenta B. (Linnett Hernández Valdés) følgjer ei mor som mistar grepet då sonen dreg frå Cuba.
Foto frå filmen
Den store latinamerikanske filmfestivalen i Havanna er eit pusterom i ein mørk kvardag.
Filmen om Vicenta B. (Linnett Hernández Valdés) følgjer ei mor som mistar grepet då sonen dreg frå Cuba.
Foto frå filmen
Den store latinamerikanske filmfestivalen i Havanna er eit pusterom i ein mørk kvardag.
Filmen om Vicenta B. (Linnett Hernández Valdés) følgjer ei mor som mistar grepet då sonen dreg frå Cuba.
Foto frå filmen
Den store latinamerikanske filmfestivalen i Havanna er eit pusterom i ein mørk kvardag.
Å vere på julenissens snill- eller slemliste har aldri vore viktigare enn i den svarte julekomedien frå Tommy Wirkola.
Foto: United International Pictures
Actionkomedien til Tommy Wirkola osar av store dosar vald og juleromantikk.
Å vere på julenissens snill- eller slemliste har aldri vore viktigare enn i den svarte julekomedien frå Tommy Wirkola.
Foto: United International Pictures
Actionkomedien til Tommy Wirkola osar av store dosar vald og juleromantikk.
Å vere på julenissens snill- eller slemliste har aldri vore viktigare enn i den svarte julekomedien frå Tommy Wirkola.
Foto: United International Pictures
Actionkomedien til Tommy Wirkola osar av store dosar vald og juleromantikk.
Timothée Chalamet som Lee og Taylor Russell som Maren i den nye Luca Guadagnino-filmen.
Foto: Yannis Drakoulidis / Metro Goldwyn Mayer Pictures film
Den kannibalske romansen til Luca Guadagnino er vakker, vemmeleg og velkjend.
Timothée Chalamet som Lee og Taylor Russell som Maren i den nye Luca Guadagnino-filmen.
Foto: Yannis Drakoulidis / Metro Goldwyn Mayer Pictures film
Den kannibalske romansen til Luca Guadagnino er vakker, vemmeleg og velkjend.
Timothée Chalamet som Lee og Taylor Russell som Maren i den nye Luca Guadagnino-filmen.
Foto: Yannis Drakoulidis / Metro Goldwyn Mayer Pictures film
Den kannibalske romansen til Luca Guadagnino er vakker, vemmeleg og velkjend.
Den sørkoreanske filmen Return to Seoul av Davy Chou kjem på norske kinoar.
Foto: A-One Film Estonia
Den største filmfestivalen i Oslo byr som vanleg på eit mangfald av flotte filmar.
Den sørkoreanske filmen Return to Seoul av Davy Chou kjem på norske kinoar.
Foto: A-One Film Estonia
Den største filmfestivalen i Oslo byr som vanleg på eit mangfald av flotte filmar.
Den sørkoreanske filmen Return to Seoul av Davy Chou kjem på norske kinoar.
Foto: A-One Film Estonia
Den største filmfestivalen i Oslo byr som vanleg på eit mangfald av flotte filmar.