Dei lange korridorane i den nye metroen i Doha er utan bilete, reklame og musikk. Ro og stille rår.
Alle foto: Håvard Rem
DOHA: Då dei konfiskerte den berbare høgtalaren, skjøna eg at Qatar ikkje berre er eit muslimsk land, men salafistisk òg.
Dei lange korridorane i den nye metroen i Doha er utan bilete, reklame og musikk. Ro og stille rår.
Alle foto: Håvard Rem
DOHA: Då dei konfiskerte den berbare høgtalaren, skjøna eg at Qatar ikkje berre er eit muslimsk land, men salafistisk òg.
Dei lange korridorane i den nye metroen i Doha er utan bilete, reklame og musikk. Ro og stille rår.
Alle foto: Håvard Rem
DOHA: Då dei konfiskerte den berbare høgtalaren, skjøna eg at Qatar ikkje berre er eit muslimsk land, men salafistisk òg.
Perlemonumentet på den sju kilometer lange strandpromenaden La Corniche i Qatars hovudstad Doha. I bakgrunnen ser ein skyskraparane i den nordlege enden av promenaden.
Begge foto: Håvard Rem
DOHA: Kva gjer eg i Qatar? Jo, eg vitjar endå eit land i Midtausten, det niande for min del, møter eit samfunn som vil prega nyhenda i 2022, og vert meir kjend med eit land som i mangt liknar Noreg.
Perlemonumentet på den sju kilometer lange strandpromenaden La Corniche i Qatars hovudstad Doha. I bakgrunnen ser ein skyskraparane i den nordlege enden av promenaden.
Begge foto: Håvard Rem
DOHA: Kva gjer eg i Qatar? Jo, eg vitjar endå eit land i Midtausten, det niande for min del, møter eit samfunn som vil prega nyhenda i 2022, og vert meir kjend med eit land som i mangt liknar Noreg.
Perlemonumentet på den sju kilometer lange strandpromenaden La Corniche i Qatars hovudstad Doha. I bakgrunnen ser ein skyskraparane i den nordlege enden av promenaden.
Begge foto: Håvard Rem
DOHA: Kva gjer eg i Qatar? Jo, eg vitjar endå eit land i Midtausten, det niande for min del, møter eit samfunn som vil prega nyhenda i 2022, og vert meir kjend med eit land som i mangt liknar Noreg.
Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.