Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Tilhengarar av det opposisjonelle høgrefløypartiet Jobbik i Ungarn marsjerer i gatene i Budapest under 60-årsmarkeringa for den ungarske revolusjonen og kampen for fridom frå Sovjetunionen i 1956.
Foto: Balazs Mohai / TT / NTB scanpix
Øyvind Østerud trur ikkje nasjonalismen er eit historisk overgangsfenomen.
Tilhengarar av det opposisjonelle høgrefløypartiet Jobbik i Ungarn marsjerer i gatene i Budapest under 60-årsmarkeringa for den ungarske revolusjonen og kampen for fridom frå Sovjetunionen i 1956.
Foto: Balazs Mohai / TT / NTB scanpix
Øyvind Østerud trur ikkje nasjonalismen er eit historisk overgangsfenomen.
Tilhengarar av det opposisjonelle høgrefløypartiet Jobbik i Ungarn marsjerer i gatene i Budapest under 60-årsmarkeringa for den ungarske revolusjonen og kampen for fridom frå Sovjetunionen i 1956.
Foto: Balazs Mohai / TT / NTB scanpix
Øyvind Østerud trur ikkje nasjonalismen er eit historisk overgangsfenomen.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
Festivalsjef Birgitte Strid inviterer dagleg til samtalar i sofaen.
Foto: Bjørn Leirvik
Vinterlysfestivalen er ikkje berre eit lyspunkt for nordlendingar, men eit kulturtilbod som mange fleire kunne hatt glede av.
Festivalsjef Birgitte Strid inviterer dagleg til samtalar i sofaen.
Foto: Bjørn Leirvik
Vinterlysfestivalen er ikkje berre eit lyspunkt for nordlendingar, men eit kulturtilbod som mange fleire kunne hatt glede av.
Festivalsjef Birgitte Strid inviterer dagleg til samtalar i sofaen.
Foto: Bjørn Leirvik
Vinterlysfestivalen er ikkje berre eit lyspunkt for nordlendingar, men eit kulturtilbod som mange fleire kunne hatt glede av.