Sist dei møttest i Oslo, snakka Sarah Cameron Sunde og Jon Fosse om vidare samarbeid. Her er selfie etter lunsj på Kaffistova i august 2023.
Foto: Sarah Cameron Sunde
Tok Fosse til teaterscena i New York
– Eg må sørgje for at New Yorks teaterpublikum får oppleve denne dramatikaren, tenkte Sarah Cameron Sunde, men oppdaga fort at den britiske omsetjinga ikkje ville fungere i USA.
Sist dei møttest i Oslo, snakka Sarah Cameron Sunde og Jon Fosse om vidare samarbeid. Her er selfie etter lunsj på Kaffistova i august 2023.
Foto: Sarah Cameron Sunde
Tok Fosse til teaterscena i New York
– Eg må sørgje for at New Yorks teaterpublikum får oppleve denne dramatikaren, tenkte Sarah Cameron Sunde, men oppdaga fort at den britiske omsetjinga ikkje ville fungere i USA.
Sist dei møttest i Oslo, snakka Sarah Cameron Sunde og Jon Fosse om vidare samarbeid. Her er selfie etter lunsj på Kaffistova i august 2023.
Foto: Sarah Cameron Sunde
Tok Fosse til teaterscena i New York
– Eg må sørgje for at New Yorks teaterpublikum får oppleve denne dramatikaren, tenkte Sarah Cameron Sunde, men oppdaga fort at den britiske omsetjinga ikkje ville fungere i USA.
Jon Fosse under lanseringa av tredje bandet i Septologien i 2021.
Foto: Ali Zare / NTB
Ein pris til skrifta som bøn
Jon Fosse er ein kristen mystikar. Han nyttar skrifta som lykt i mørkeret. Og verka hans ber djupe spor av det han har funne.
Jon Fosse under lanseringa av tredje bandet i Septologien i 2021.
Foto: Ali Zare / NTB
Ein pris til skrifta som bøn
Jon Fosse er ein kristen mystikar. Han nyttar skrifta som lykt i mørkeret. Og verka hans ber djupe spor av det han har funne.
Jon Fosse under lanseringa av tredje bandet i Septologien i 2021.
Foto: Ali Zare / NTB
Ein pris til skrifta som bøn
Jon Fosse er ein kristen mystikar. Han nyttar skrifta som lykt i mørkeret. Og verka hans ber djupe spor av det han har funne.
«Det kjennest ut som om eg aldri har gjort noko meir opprørsk enn å verta katolikk»
Utdrag frå boka Mysteriet i trua. Ein samtale mellom Jon Fosse og Eskil Skjeldal:
«Det kjennest ut som om eg aldri har gjort noko meir opprørsk enn å verta katolikk»
Utdrag frå boka Mysteriet i trua. Ein samtale mellom Jon Fosse og Eskil Skjeldal:
«Det kjennest ut som om eg aldri har gjort noko meir opprørsk enn å verta katolikk»
Utdrag frå boka Mysteriet i trua. Ein samtale mellom Jon Fosse og Eskil Skjeldal:
Teikning: Svenska Akademien
Biobibliografi
«Nobelpriset i litteratur år 2023 tilldelas den norska författaren Jon Fosse, för hans nyskapande dramatik och prosa som ger röst åt det osägbara.»
Teikning: Svenska Akademien
Biobibliografi
«Nobelpriset i litteratur år 2023 tilldelas den norska författaren Jon Fosse, för hans nyskapande dramatik och prosa som ger röst åt det osägbara.»
Teikning: Svenska Akademien
Biobibliografi
«Nobelpriset i litteratur år 2023 tilldelas den norska författaren Jon Fosse, för hans nyskapande dramatik och prosa som ger röst åt det osägbara.»
Framifrå
Framifrå
Framifrå
Frå Nobel-forlaget
Frå Nobel-forlaget
Frå Nobel-forlaget
Pascale Baudonnel, her med to lam i armane, er opptatt av dyrevelferd og kritisk til at dei blir merkte med store plastbrikker i øyra.
Foto: Nils Christian Bjørgo
Alt for osten
I 1977 drog 17 år gamle Pascale Baudonnel frå Frankrike til Noreg for å lære om veving. I dag er ho truleg Noregs fremste ekspert på gardsysting.
Pascale Baudonnel, her med to lam i armane, er opptatt av dyrevelferd og kritisk til at dei blir merkte med store plastbrikker i øyra.
Foto: Nils Christian Bjørgo
Alt for osten
I 1977 drog 17 år gamle Pascale Baudonnel frå Frankrike til Noreg for å lære om veving. I dag er ho truleg Noregs fremste ekspert på gardsysting.
Pascale Baudonnel, her med to lam i armane, er opptatt av dyrevelferd og kritisk til at dei blir merkte med store plastbrikker i øyra.
Foto: Nils Christian Bjørgo
Alt for osten
I 1977 drog 17 år gamle Pascale Baudonnel frå Frankrike til Noreg for å lære om veving. I dag er ho truleg Noregs fremste ekspert på gardsysting.
Jon Fosse i 1983. Den 2. juni vart han intervjua av Dag og Tid om debutboka Raudt, svart. Fosse var 23 år gammal filosofistudent den gongen.
Søkte jobb i Dag og Tid
På nyåret i 1983 trong Dag og Tid ein ny journalist – og Jon Fosse søkte. «Take it or leave it!» skriv Fosse i søknaden.
Jon Fosse i 1983. Den 2. juni vart han intervjua av Dag og Tid om debutboka Raudt, svart. Fosse var 23 år gammal filosofistudent den gongen.
Søkte jobb i Dag og Tid
På nyåret i 1983 trong Dag og Tid ein ny journalist – og Jon Fosse søkte. «Take it or leave it!» skriv Fosse i søknaden.
Jon Fosse i 1983. Den 2. juni vart han intervjua av Dag og Tid om debutboka Raudt, svart. Fosse var 23 år gammal filosofistudent den gongen.
Søkte jobb i Dag og Tid
På nyåret i 1983 trong Dag og Tid ein ny journalist – og Jon Fosse søkte. «Take it or leave it!» skriv Fosse i søknaden.
Frå arkivet til Jon Fosse som han har donert til Nasjonalbiblioteket.
Skjermdump frå Nasjonalbiblioteket
Fosse i regn
Det regna i Bergen, og eg lånte ein paraply. Den korte setninga er mest ein klisjé på linje med «Det var en mørk og stormfull natt», men sjølv klisjear kan vere sanne og arkivverdige.
Frå arkivet til Jon Fosse som han har donert til Nasjonalbiblioteket.
Skjermdump frå Nasjonalbiblioteket
Fosse i regn
Det regna i Bergen, og eg lånte ein paraply. Den korte setninga er mest ein klisjé på linje med «Det var en mørk og stormfull natt», men sjølv klisjear kan vere sanne og arkivverdige.
Frå arkivet til Jon Fosse som han har donert til Nasjonalbiblioteket.
Skjermdump frå Nasjonalbiblioteket
Fosse i regn
Det regna i Bergen, og eg lånte ein paraply. Den korte setninga er mest ein klisjé på linje med «Det var en mørk og stormfull natt», men sjølv klisjear kan vere sanne og arkivverdige.
Debut i Barnebladet
Det er 50 år sidan nobelprisvinnaren Fosse debuterte med eit ordskifteinnlegg i Norsk Barneblad 2. juni 1973.
Debut i Barnebladet
Det er 50 år sidan nobelprisvinnaren Fosse debuterte med eit ordskifteinnlegg i Norsk Barneblad 2. juni 1973.
Debut i Barnebladet
Det er 50 år sidan nobelprisvinnaren Fosse debuterte med eit ordskifteinnlegg i Norsk Barneblad 2. juni 1973.