Mone Celin Skrede

Artiklar

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 89 »
Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Foto: Leonid Fink

Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Foto: Leonid Fink

Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Portrettfoto av Leonhard Seppala med parkas, teke av Leonid Fink i Seattle i 1930. Biletet er frå den private samlinga til dotterdotter til Seppala, Maja Kristin.

Foto: Leonid Fink

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

Foto: Rolf Seierstedt / Samlaget

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

Foto: Rolf Seierstedt / Samlaget

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

– Det var tynt med krigsinnsats frå Hjørnevikane, fortel Jon Hjørnevik. Han kan likevel skilte med bronsemerke for innsatsen sin på skytebana.

Foto: Rolf Seierstedt / Samlaget

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Foto: Ukjend/P. G. Birting / Nasjonalbiblioteket

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Foto: Ukjend/P. G. Birting / Nasjonalbiblioteket

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Hulda Garborg starta Heimen Husflid, i lag med Anna og Aksel Waldemar Johannessen, for å produsere utstyrspakkar, slik at brukarane kunne sy bunaden sjølv. Biletet viser to kvinner i bunad frå Setesdal.

Foto: Ukjend/P. G. Birting / Nasjonalbiblioteket

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

Stian Solum Lysberg / NTB scanpix

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

Stian Solum Lysberg / NTB scanpix

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

1. mai ser det slik ut i Oslo. Kanskje skulle ein hatt fri til å marsjere 8. mars òg.

Stian Solum Lysberg / NTB scanpix

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Foto: Roar Blåsmo-Falnes

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Foto: Roar Blåsmo-Falnes

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Tittelen på debutboka til Oda Malmin kjem av uttrykket «å ha steinauge», å sjå kvar steinane skal stå for å byggje den mest stabile steingarden.

Foto: Roar Blåsmo-Falnes

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Illustrasjonsfoto: Tore Meek / NTB scanpix

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Illustrasjonsfoto: Tore Meek / NTB scanpix

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Får ein restaurant inn bestilling frå ein matallergikar, må dei setje i gang eit heilt ressursapparat.

Illustrasjonsfoto: Tore Meek / NTB scanpix

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 89 »