JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Per Anders Todal

Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.

Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.

peranders@dagogtid.no

Artiklar

« 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 95 »
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen.   Foto: NTB scanpix

Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix

SWNS.com Peter Summers

Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen.   Foto: NTB scanpix

Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix

SWNS.com Peter Summers

Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen.   Foto: NTB scanpix

Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix

SWNS.com Peter Summers

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg.  Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Foto: SalMar

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg.  Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Foto: SalMar

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg.  Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.

Foto: SalMar

« 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 95 »