Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.
Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.
Foto: SalMar
Gratisløyve skulle gje teknisk nyskaping i oppdrettsnæringa. Konsesjonar verde mange milliardar er delte ut, utan krav om at anlegga skal vere lusefrie eller hindre utslepp.
Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.
Foto: SalMar
Gratisløyve skulle gje teknisk nyskaping i oppdrettsnæringa. Konsesjonar verde mange milliardar er delte ut, utan krav om at anlegga skal vere lusefrie eller hindre utslepp.
Havmerden til SalMar, «Ocean Farm 1», på veg frå Kina til Noreg. Merden er ein stålkoloss med diameter på 110 meter, og ligg no innanfor øyane i Froan. Gratiskonsesjonane som merden har fått, er verde mykje meir enn prosjektet har kosta.
Foto: SalMar
Gratisløyve skulle gje teknisk nyskaping i oppdrettsnæringa. Konsesjonar verde mange milliardar er delte ut, utan krav om at anlegga skal vere lusefrie eller hindre utslepp.