Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Statsminister Jens Stoltenberg, miljø- og utviklingsminister Erik Solheim og Brasils miljøminister Carlos Minc (til venstre) utforska Amazonas i 2008 og trappa opp den norske regnskogsatsinga. Sidan har nesten åtte milliardar gått til Brasil via Amazonasfondet.
Foto: Bjørn Sigurdsøn / NTB scanpix
Jair Bolsonaro kan bli slutten på den norske regnskogsatsinga i Brasil.
Statsminister Jens Stoltenberg, miljø- og utviklingsminister Erik Solheim og Brasils miljøminister Carlos Minc (til venstre) utforska Amazonas i 2008 og trappa opp den norske regnskogsatsinga. Sidan har nesten åtte milliardar gått til Brasil via Amazonasfondet.
Foto: Bjørn Sigurdsøn / NTB scanpix
Jair Bolsonaro kan bli slutten på den norske regnskogsatsinga i Brasil.
Statsminister Jens Stoltenberg, miljø- og utviklingsminister Erik Solheim og Brasils miljøminister Carlos Minc (til venstre) utforska Amazonas i 2008 og trappa opp den norske regnskogsatsinga. Sidan har nesten åtte milliardar gått til Brasil via Amazonasfondet.
Foto: Bjørn Sigurdsøn / NTB scanpix
Jair Bolsonaro kan bli slutten på den norske regnskogsatsinga i Brasil.
Politifolk ved Holmlia senter 12. april 2011. To tilfeldige personar vart skadde i samband med eit gjengslagsmål. Dei siste åra har gjengen Young Bloods frå Holmlia blitt stadig meir brutal.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / Scanpix
Utviklinga til dei kriminelle gjengane i Oslo har blitt feia under teppet, meiner Einar Haakaas.
Politifolk ved Holmlia senter 12. april 2011. To tilfeldige personar vart skadde i samband med eit gjengslagsmål. Dei siste åra har gjengen Young Bloods frå Holmlia blitt stadig meir brutal.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / Scanpix
Utviklinga til dei kriminelle gjengane i Oslo har blitt feia under teppet, meiner Einar Haakaas.
Politifolk ved Holmlia senter 12. april 2011. To tilfeldige personar vart skadde i samband med eit gjengslagsmål. Dei siste åra har gjengen Young Bloods frå Holmlia blitt stadig meir brutal.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / Scanpix
Utviklinga til dei kriminelle gjengane i Oslo har blitt feia under teppet, meiner Einar Haakaas.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Togprivatiseringa i Storbritannia har ikkje vore nokon ublanda suksess. Her demonstrerer aktivistar mot Southern Rail på Victoria-stasjonen i London i juli 2016, og krev det statlege British Rail attende. Meiningsmålingar tyder på at eit fleirtal i Storbritannia ønskjer renasjonalisering av jernbanen. Foto: NTB scanpix
SWNS.com Peter Summers
Private togselskap kan love mykje, men det er skjenegangen det kjem an på.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.
Dei to store drivarane for meir konkurranse på jernbane har vore EU og new public management-ideologien.