Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Kva er det største problemet: Eldrebølgja eller det stigande havnivået?
Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Kva er det største problemet: Eldrebølgja eller det stigande havnivået?
Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Kva er det største problemet: Eldrebølgja eller det stigande havnivået?
Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.
Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix
Makrellbestanden har vakse eksplosivt det siste tiåret.
Dette kan føre til økologisk kollaps i Norskehavet,
meiner havforskar Jens Christian Holst.
Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.
Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix
Makrellbestanden har vakse eksplosivt det siste tiåret.
Dette kan føre til økologisk kollaps i Norskehavet,
meiner havforskar Jens Christian Holst.
Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.
Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix
Makrellbestanden har vakse eksplosivt det siste tiåret.
Dette kan føre til økologisk kollaps i Norskehavet,
meiner havforskar Jens Christian Holst.
Den kolossale auken i makrellbestanden er eit mysterium for havforskarane.
Den kolossale auken i makrellbestanden er eit mysterium for havforskarane.
Den kolossale auken i makrellbestanden er eit mysterium for havforskarane.
Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.
Foto: Ned Alley / NTB scanpix
Regjeringa vil fjerne pliktene som i dag ligg på delar av trålarflåten. Forslaget vil påføre fleire lokalsamfunn i Finnmark banesår, meiner Ingalill Olsen (Ap).
Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.
Foto: Ned Alley / NTB scanpix
Regjeringa vil fjerne pliktene som i dag ligg på delar av trålarflåten. Forslaget vil påføre fleire lokalsamfunn i Finnmark banesår, meiner Ingalill Olsen (Ap).
Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.
Foto: Ned Alley / NTB scanpix
Regjeringa vil fjerne pliktene som i dag ligg på delar av trålarflåten. Forslaget vil påføre fleire lokalsamfunn i Finnmark banesår, meiner Ingalill Olsen (Ap).
Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet
Nei, dette er ikkje fake news: I fjor utgjorde petroleumsskatten berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene.
Petroleumsskatt som prosentdel av samla skatteinngang, 2006-2016
Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet
Nei, dette er ikkje fake news: I fjor utgjorde petroleumsskatten berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene.
Petroleumsskatt som prosentdel av samla skatteinngang, 2006-2016
Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet
Nei, dette er ikkje fake news: I fjor utgjorde petroleumsskatten berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene.
Petroleumsskatt som prosentdel av samla skatteinngang, 2006-2016
Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge
Etter 37 år med oljeleiting har ikkje Barentshavet gjeve ei skattekrone i nettoinntekt til den norske staten. Likevel vil regjeringa satse hardare på boring i nord enn nokon gong.
Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge
Etter 37 år med oljeleiting har ikkje Barentshavet gjeve ei skattekrone i nettoinntekt til den norske staten. Likevel vil regjeringa satse hardare på boring i nord enn nokon gong.
Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge
Etter 37 år med oljeleiting har ikkje Barentshavet gjeve ei skattekrone i nettoinntekt til den norske staten. Likevel vil regjeringa satse hardare på boring i nord enn nokon gong.