Per Anders Todal

Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.

Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.

peranders@dagogtid.no

Artiklar

« 1 ... 91 92 93 94 95 96 »
Barnetoget på Karl Johans gate  i Oslo 17. mai 2016.

Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.

Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix

Barnetoget på Karl Johans gate  i Oslo 17. mai 2016.

Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.

Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix

Barnetoget på Karl Johans gate  i Oslo 17. mai 2016.

Barnetoget på Karl Johans gate i Oslo 17. mai 2016.

Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Makrellen er ein rask og effektiv predator. Utbreiinga hans i dag er den største som er registrert.

Foto: Sara Johannessen/NTB scanpix

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Foto: Ned Alley / NTB scanpix

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Foto: Ned Alley / NTB scanpix

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Fiskeriminister Per Sandberg (Frp) vil fjerne pliktene for den norske trålarflåten.

Foto: Ned Alley / NTB scanpix

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Petroleumsskatten utgjorde i fjor berre fire prosent av dei samla norske skatteinntektene. I 2008 kom nesten ein fjerdedel av skattekronene frå petroleumsskatten. Graf frå Finansdepartementet

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

Goliat-utbygginga til selskapet Eni vart langt dyrare enn planlagt, og feltet er neppe lønsamt med dagens oljepris. Dette er det einaste oljefeltet i produksjon i Barentshavet. Foto: Eni Norge

« 1 ... 91 92 93 94 95 96 »