Brit Aksnes

Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.

britaksnes@hotmail.com

Artiklar

« 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 53 »
Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Foto: Melinda Sue Gordon

Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Foto: Melinda Sue Gordon

Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.

Foto: Melinda Sue Gordon

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Foto: Sony Pictures Animation

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Foto: Sony Pictures Animation

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.

Foto: Sony Pictures Animation

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

« 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 53 »