Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.
Foto: Melinda Sue Gordon
Hadde eg drukke like mykje vin som dei fire damene i filmen gjer, hadde eg kanskje ledd meir.
Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.
Foto: Melinda Sue Gordon
Hadde eg drukke like mykje vin som dei fire damene i filmen gjer, hadde eg kanskje ledd meir.
Diane Keaton og Andy Garcia i filmen Book Club.
Foto: Melinda Sue Gordon
Hadde eg drukke like mykje vin som dei fire damene i filmen gjer, hadde eg kanskje ledd meir.
Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.
Foto: Sony Pictures Animation
Til å handla om Dracula er Hotell Transylvania 3 usedvanleg blodfattig.
Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.
Foto: Sony Pictures Animation
Til å handla om Dracula er Hotell Transylvania 3 usedvanleg blodfattig.
Grev Dracula, dotter hans og monstergjestene på hotellet deira er tilbake i kinosalen.
Foto: Sony Pictures Animation
Til å handla om Dracula er Hotell Transylvania 3 usedvanleg blodfattig.
Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.
Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP
Jakta på fæle meksikanarar held fram i ein oppfølgjar som garantert får ein oppfølgjar.
Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.
Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP
Jakta på fæle meksikanarar held fram i ein oppfølgjar som garantert får ein oppfølgjar.
Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.
Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP
Jakta på fæle meksikanarar held fram i ein oppfølgjar som garantert får ein oppfølgjar.
Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.
Foto: Selmer Media
Ulydighet er ein kjedeleg skivebom frå ein regissør som kan betre enn dette.
Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.
Foto: Selmer Media
Ulydighet er ein kjedeleg skivebom frå ein regissør som kan betre enn dette.
Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.
Foto: Selmer Media
Ulydighet er ein kjedeleg skivebom frå ein regissør som kan betre enn dette.
Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.
Foto frå filmen
Regissør Jørn Utkilen hadde trunge sjumilsstøvlar når han no tek steget frå kortfilm til langfilm.
Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.
Foto frå filmen
Regissør Jørn Utkilen hadde trunge sjumilsstøvlar når han no tek steget frå kortfilm til langfilm.
Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.
Foto frå filmen
Regissør Jørn Utkilen hadde trunge sjumilsstøvlar når han no tek steget frå kortfilm til langfilm.
Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.
Foto: Norsk filmdistribusjon
I den grad det er underhaldande å sjå menneske lida, så kan det seiast om Tully.
Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.
Foto: Norsk filmdistribusjon
I den grad det er underhaldande å sjå menneske lida, så kan det seiast om Tully.
Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.
Foto: Norsk filmdistribusjon
I den grad det er underhaldande å sjå menneske lida, så kan det seiast om Tully.