Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Antonio Banderas og Adrian Marrero i ein film som byrjar lovande.
Foto: Jose Haro / Norsk Filmdistribusjon
Suppete, rotete drama forkledd som snedig indiefilm? Nei takk.
Antonio Banderas og Adrian Marrero i ein film som byrjar lovande.
Foto: Jose Haro / Norsk Filmdistribusjon
Suppete, rotete drama forkledd som snedig indiefilm? Nei takk.
Antonio Banderas og Adrian Marrero i ein film som byrjar lovande.
Foto: Jose Haro / Norsk Filmdistribusjon
Suppete, rotete drama forkledd som snedig indiefilm? Nei takk.
Rami Malek spelar godt i rolla som Freddie Mercury.
Foto: Alex Bailey / Fox Film
Ein polert storfilm som yter Freddie Mercury rettferd i all si pompøse prakt.
Rami Malek spelar godt i rolla som Freddie Mercury.
Foto: Alex Bailey / Fox Film
Ein polert storfilm som yter Freddie Mercury rettferd i all si pompøse prakt.
Rami Malek spelar godt i rolla som Freddie Mercury.
Foto: Alex Bailey / Fox Film
Ein polert storfilm som yter Freddie Mercury rettferd i all si pompøse prakt.
Moland (Tobias Santelmann) og French (Aksel Hennie) på veg til retten.
Foto: Friland Produksjon / Nordisk Film Distribusjon
At Joshua French verkar så til dei grader truverdig, gjer Mordene i Kongo til ein særs lite truverdig film.
Moland (Tobias Santelmann) og French (Aksel Hennie) på veg til retten.
Foto: Friland Produksjon / Nordisk Film Distribusjon
At Joshua French verkar så til dei grader truverdig, gjer Mordene i Kongo til ein særs lite truverdig film.
Moland (Tobias Santelmann) og French (Aksel Hennie) på veg til retten.
Foto: Friland Produksjon / Nordisk Film Distribusjon
At Joshua French verkar så til dei grader truverdig, gjer Mordene i Kongo til ein særs lite truverdig film.
Ungdommane rekonstruerer hendingane frå Utøya 22. juli 2011.
Foto: Tour de Fource
Ei terapeutisk tilnærming som gjev eit innblikk i tragedien utan å stikka svært djupt.
Ungdommane rekonstruerer hendingane frå Utøya 22. juli 2011.
Foto: Tour de Fource
Ei terapeutisk tilnærming som gjev eit innblikk i tragedien utan å stikka svært djupt.
Ungdommane rekonstruerer hendingane frå Utøya 22. juli 2011.
Foto: Tour de Fource
Ei terapeutisk tilnærming som gjev eit innblikk i tragedien utan å stikka svært djupt.
Maria Bonnevie spelar kunstnarbohem og mor til Bo (Casper Falck-Løvås) og Jill (Ylva Bjørkaas Thedin).
Foto: Ragna Jorming / Hummelfilm
Dei galne har det ikkje alltid godt, og endå verre er det
for ungane deira.
Maria Bonnevie spelar kunstnarbohem og mor til Bo (Casper Falck-Løvås) og Jill (Ylva Bjørkaas Thedin).
Foto: Ragna Jorming / Hummelfilm
Dei galne har det ikkje alltid godt, og endå verre er det
for ungane deira.
Maria Bonnevie spelar kunstnarbohem og mor til Bo (Casper Falck-Løvås) og Jill (Ylva Bjørkaas Thedin).
Foto: Ragna Jorming / Hummelfilm
Dei galne har det ikkje alltid godt, og endå verre er det
for ungane deira.
Mannskoret øver med dirigent Ivar Krogh Hovd.
Foto: Norsk Filmdistribusjon / Fuglene AS
For vi er gutta er eit rørande møte med sorg og song.
Mannskoret øver med dirigent Ivar Krogh Hovd.
Foto: Norsk Filmdistribusjon / Fuglene AS
For vi er gutta er eit rørande møte med sorg og song.
Mannskoret øver med dirigent Ivar Krogh Hovd.
Foto: Norsk Filmdistribusjon / Fuglene AS
For vi er gutta er eit rørande møte med sorg og song.