Verst i klissklassen
Suppete, rotete drama forkledd som snedig indiefilm? Nei takk.
Antonio Banderas og Adrian Marrero i ein film som byrjar lovande.
Foto: Jose Haro / Norsk Filmdistribusjon
Romantisk drama
Regi: Dan Fogelman
Life Itself
Med: Oscar Isaac, Olivia Wilde, Antonio Banderas
Kvifor held det på å klikka for Will (Isaac) ein morgon i New York? Gjennom tilbakeblikk og sideblikk blir me kjende med han, kjærasten Abby (Wilde) og familiane deira. Ulike vendingar tek oss med både bakover og framover i tid.
Klissete
Det startar i grunnen ganske lovande. Mange referansar til Bob Dylan, sånne digge brownstone-hus med skikkeleg pene, men kule folk inni, ironiske kjærleikserklæringar og på alle måtar ein typisk feelgood-indiefilm frå landet som fann opp denne sjangeren. Men så går det gradvis over i den andre sjangeren USA er kjent for, nemleg suppete kjærleiksdrama fylt av klisjear. At dei har blanda inn litt eksotisk smakstilsetning ved å ty til Antonio Banderas, gjer ikkje filmen mindre klisjéaktig. Det verste er, når dei gjer som i Life Itself, at dei prøver å forkle klisjeane, som om dei prøver å lura sjåaren til at det eigentleg er veldig originalt, det dei driv med. For bismaken som kjem snikande, er ikkje til å ta feil av – det er noko «keisarens nye klede»-aktig med denne etter kvart ganske håplause filmen.
Klassete
Manusforfattar og regissør Dan Fogelman har kanskje vore inspirert av TV-serien How I Met Your Mother, og kanskje han håpar å nå same publikum. Men her finst ikkje humor, berre ei rekke velproduserte, glattpolerte scener som til saman endar på den absolutt plattaste måten. Det er heller ikkje i filmens favør at han innlysande er velmeinande og freistar ha ein viktig bodskap om toleranse og det at kjærleiken er komplisert. Men etter at fokuset brått vert flytta frå person til person i eit stadig kjappare tempo, sluttar ein å engasjera seg særleg for korleis det går med dei. Tidsrekninga går heilt bananas, og utover i filmen får ein kjensla av at Fogelman tyr til verre og verre lagnader berre for å halda på merksemda. Alt fungerer sjenerande dårleg.
Brit Aksnes
Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Romantisk drama
Regi: Dan Fogelman
Life Itself
Med: Oscar Isaac, Olivia Wilde, Antonio Banderas
Kvifor held det på å klikka for Will (Isaac) ein morgon i New York? Gjennom tilbakeblikk og sideblikk blir me kjende med han, kjærasten Abby (Wilde) og familiane deira. Ulike vendingar tek oss med både bakover og framover i tid.
Klissete
Det startar i grunnen ganske lovande. Mange referansar til Bob Dylan, sånne digge brownstone-hus med skikkeleg pene, men kule folk inni, ironiske kjærleikserklæringar og på alle måtar ein typisk feelgood-indiefilm frå landet som fann opp denne sjangeren. Men så går det gradvis over i den andre sjangeren USA er kjent for, nemleg suppete kjærleiksdrama fylt av klisjear. At dei har blanda inn litt eksotisk smakstilsetning ved å ty til Antonio Banderas, gjer ikkje filmen mindre klisjéaktig. Det verste er, når dei gjer som i Life Itself, at dei prøver å forkle klisjeane, som om dei prøver å lura sjåaren til at det eigentleg er veldig originalt, det dei driv med. For bismaken som kjem snikande, er ikkje til å ta feil av – det er noko «keisarens nye klede»-aktig med denne etter kvart ganske håplause filmen.
Klassete
Manusforfattar og regissør Dan Fogelman har kanskje vore inspirert av TV-serien How I Met Your Mother, og kanskje han håpar å nå same publikum. Men her finst ikkje humor, berre ei rekke velproduserte, glattpolerte scener som til saman endar på den absolutt plattaste måten. Det er heller ikkje i filmens favør at han innlysande er velmeinande og freistar ha ein viktig bodskap om toleranse og det at kjærleiken er komplisert. Men etter at fokuset brått vert flytta frå person til person i eit stadig kjappare tempo, sluttar ein å engasjera seg særleg for korleis det går med dei. Tidsrekninga går heilt bananas, og utover i filmen får ein kjensla av at Fogelman tyr til verre og verre lagnader berre for å halda på merksemda. Alt fungerer sjenerande dårleg.
Brit Aksnes
Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.
Her finst ikkje humor, berre ei rekke glattpolerte scener som endar platt.
Fleire artiklar
Fårete blikk: Sjølvsagt ser maten din på deg. Korleis skulle han elles finne vegen til slaktehuset?
Foto: Wikimedia Commons
Sjølvsagt er vi ikkje dei einaste som har skjøna at hovudet til sauen er god mat.
Midtfjords: ein attraksjon Fylkesbaatane var åleine om.
Foto frå boka: Ole Fretheim
Friskt om ferjer
«Til og med bilar vart køyrde frå den eine ferja til den andre midt ute på fjorden.»
Det var ein emosjonell augneblink for unge Gukesh då VM-sigeren var klar.
Foto: Maria Jemeljanova / Fide
Gukesh den attande
Den 18. verdsmeisteren sidan 1886 er berre 18 år gamal, indaren Gukesh Dommaraju.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.