Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Harry Dean Stanton (t.h.) gir eit rørande portrett av ein einsleg mann som ikkje er åleine.
Foto: Another World Entertainment Norway
Det er fine, om enn velbrukte tonar i den siste filmen til Stanton.
Harry Dean Stanton (t.h.) gir eit rørande portrett av ein einsleg mann som ikkje er åleine.
Foto: Another World Entertainment Norway
Det er fine, om enn velbrukte tonar i den siste filmen til Stanton.
Harry Dean Stanton (t.h.) gir eit rørande portrett av ein einsleg mann som ikkje er åleine.
Foto: Another World Entertainment Norway
Det er fine, om enn velbrukte tonar i den siste filmen til Stanton.
Katja (Diane Krüger) fortvilar når reisebyrået som mannen driv, er sprengt i eit terroråtak.
Foto: Gordon Timpen / Arthaus
Ut av intet er ein tilgjengeleg film om eit vanskeleg tema. Det skjer ikkje for ofte.
Katja (Diane Krüger) fortvilar når reisebyrået som mannen driv, er sprengt i eit terroråtak.
Foto: Gordon Timpen / Arthaus
Ut av intet er ein tilgjengeleg film om eit vanskeleg tema. Det skjer ikkje for ofte.
Katja (Diane Krüger) fortvilar når reisebyrået som mannen driv, er sprengt i eit terroråtak.
Foto: Gordon Timpen / Arthaus
Ut av intet er ein tilgjengeleg film om eit vanskeleg tema. Det skjer ikkje for ofte.
Roos (Lodeizen) og mor hennar (de Brauw) pirkar i sår frå barndommen.
Foto: Storytelling Media
Forsvunnet har forsvinnande lite på hjartet til å gje seg ut for å vera så hjartevarm.
Roos (Lodeizen) og mor hennar (de Brauw) pirkar i sår frå barndommen.
Foto: Storytelling Media
Forsvunnet har forsvinnande lite på hjartet til å gje seg ut for å vera så hjartevarm.
Roos (Lodeizen) og mor hennar (de Brauw) pirkar i sår frå barndommen.
Foto: Storytelling Media
Forsvunnet har forsvinnande lite på hjartet til å gje seg ut for å vera så hjartevarm.
Den australske skodespelaren Margot Robbie er framifrå i rolla som Tonya Harding.
Foto: Nordisk Filmdistribusjon
Glorien til Tonya Harding kjem aldri til å skina,
men ettermælet er ikkje verst likevel.
Den australske skodespelaren Margot Robbie er framifrå i rolla som Tonya Harding.
Foto: Nordisk Filmdistribusjon
Glorien til Tonya Harding kjem aldri til å skina,
men ettermælet er ikkje verst likevel.
Den australske skodespelaren Margot Robbie er framifrå i rolla som Tonya Harding.
Foto: Nordisk Filmdistribusjon
Glorien til Tonya Harding kjem aldri til å skina,
men ettermælet er ikkje verst likevel.
Lege og sosialmedisinar Per Fugelli døydde 13. september i fjor.
Foto: Martin Otterbeck / Paradox Rettigheter AS
Som alle spradebassar verkar han mest sympatisk når maska fell.
Lege og sosialmedisinar Per Fugelli døydde 13. september i fjor.
Foto: Martin Otterbeck / Paradox Rettigheter AS
Som alle spradebassar verkar han mest sympatisk når maska fell.
Lege og sosialmedisinar Per Fugelli døydde 13. september i fjor.
Foto: Martin Otterbeck / Paradox Rettigheter AS
Som alle spradebassar verkar han mest sympatisk når maska fell.
Regissør Carla Simón har laga ei katalansk perle.
Ingen stader gjer deg klokare i januar enn Tromsø.
Regissør Carla Simón har laga ei katalansk perle.
Ingen stader gjer deg klokare i januar enn Tromsø.
Regissør Carla Simón har laga ei katalansk perle.
Ingen stader gjer deg klokare i januar enn Tromsø.