Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Harry Hole (Fassbender) og Katrine Bratt (Ferguson) på stamkafeen Schrøder i Oslo.
Foto: Jack English / United International Pictures
Skal ein skulda på Jo Nesbø eller Tomas Alfredson for dette mislukka nordic noir-forsøket?
Harry Hole (Fassbender) og Katrine Bratt (Ferguson) på stamkafeen Schrøder i Oslo.
Foto: Jack English / United International Pictures
Skal ein skulda på Jo Nesbø eller Tomas Alfredson for dette mislukka nordic noir-forsøket?
Harry Hole (Fassbender) og Katrine Bratt (Ferguson) på stamkafeen Schrøder i Oslo.
Foto: Jack English / United International Pictures
Skal ein skulda på Jo Nesbø eller Tomas Alfredson for dette mislukka nordic noir-forsøket?
Den amerikanske journalisten (Elisabeth Moss) stiller kritiske spørsmål til museumsleiaren (Claes Bang).
Foto: Arthaus
Ingen skal kjenna seg trygg for satiren til Ruben Östlund i denne fabelaktig overleste og lattervekkjande filmen.
Den amerikanske journalisten (Elisabeth Moss) stiller kritiske spørsmål til museumsleiaren (Claes Bang).
Foto: Arthaus
Ingen skal kjenna seg trygg for satiren til Ruben Östlund i denne fabelaktig overleste og lattervekkjande filmen.
Den amerikanske journalisten (Elisabeth Moss) stiller kritiske spørsmål til museumsleiaren (Claes Bang).
Foto: Arthaus
Ingen skal kjenna seg trygg for satiren til Ruben Östlund i denne fabelaktig overleste og lattervekkjande filmen.
Zoe Kazan som Emily og Kumail Najiani som Kumail i ein romantisk komedie med alvor nok.
Foto: Sarah Shatz
The Big Sick er ein gladkomedie med alvorleg undertone.
Zoe Kazan som Emily og Kumail Najiani som Kumail i ein romantisk komedie med alvor nok.
Foto: Sarah Shatz
The Big Sick er ein gladkomedie med alvorleg undertone.
Zoe Kazan som Emily og Kumail Najiani som Kumail i ein romantisk komedie med alvor nok.
Foto: Sarah Shatz
The Big Sick er ein gladkomedie med alvorleg undertone.
Eili Harboe har skapt ein truverdig heimføding som er open for nye inntrykk og idear i Joachim Triers nye film.
Eg får ikkje heilt fot på Joachim Triers fascinerande paranormale drama.
Eili Harboe har skapt ein truverdig heimføding som er open for nye inntrykk og idear i Joachim Triers nye film.
Eg får ikkje heilt fot på Joachim Triers fascinerande paranormale drama.
Eili Harboe har skapt ein truverdig heimføding som er open for nye inntrykk og idear i Joachim Triers nye film.
Eg får ikkje heilt fot på Joachim Triers fascinerande paranormale drama.
Det er duka for ein god, gamaldags skrekkfilm.
Foto: Brooke Palmer / SF Studios / Warner
Hopp og skrekk og tjo og hei med Pennywise, den dansande klovnen.
Det er duka for ein god, gamaldags skrekkfilm.
Foto: Brooke Palmer / SF Studios / Warner
Hopp og skrekk og tjo og hei med Pennywise, den dansande klovnen.
Det er duka for ein god, gamaldags skrekkfilm.
Foto: Brooke Palmer / SF Studios / Warner
Hopp og skrekk og tjo og hei med Pennywise, den dansande klovnen.
Filmen tek for seg dei fem dagane med valdeleg opprør i Detroit i 1967.
Foto: Francois Duhamel / SF Studios
Ein solid, vellaga og viktig film blir ikkje nødvendigvis ein spennande film.
Filmen tek for seg dei fem dagane med valdeleg opprør i Detroit i 1967.
Foto: Francois Duhamel / SF Studios
Ein solid, vellaga og viktig film blir ikkje nødvendigvis ein spennande film.
Filmen tek for seg dei fem dagane med valdeleg opprør i Detroit i 1967.
Foto: Francois Duhamel / SF Studios
Ein solid, vellaga og viktig film blir ikkje nødvendigvis ein spennande film.