Vasily Surikov (1848?1916): «Apostelen Paulus vitnar for Kong Agrippa II, prinsesse Berenike og guvernør Festus», 1875. Tretyakov-galleriet i Moskva.
Før krigen, på Jesu tid, slutta overklassen seg til rørsla, i lag med fattige, men etter krigen vart nasarearane utstøytte frå både synagogen og kyrkja. Kva hende?
Vasily Surikov (1848?1916): «Apostelen Paulus vitnar for Kong Agrippa II, prinsesse Berenike og guvernør Festus», 1875. Tretyakov-galleriet i Moskva.
Før krigen, på Jesu tid, slutta overklassen seg til rørsla, i lag med fattige, men etter krigen vart nasarearane utstøytte frå både synagogen og kyrkja. Kva hende?
Vasily Surikov (1848?1916): «Apostelen Paulus vitnar for Kong Agrippa II, prinsesse Berenike og guvernør Festus», 1875. Tretyakov-galleriet i Moskva.
Før krigen, på Jesu tid, slutta overklassen seg til rørsla, i lag med fattige, men etter krigen vart nasarearane utstøytte frå både synagogen og kyrkja. Kva hende?
Musikkhistorieprofessor Anne Svånaug Blengsdalen har vore redaktør for kvedaren Åsne Bergsets samling av songtekstar og folkesong frå Numedal.
Foto: Håvard Rem
Lindeman kom aldri til Numedal, men no er songskatten samla av kvedar Åsne Bergset og professor Anne Svånaug Blengsdalen.
Musikkhistorieprofessor Anne Svånaug Blengsdalen har vore redaktør for kvedaren Åsne Bergsets samling av songtekstar og folkesong frå Numedal.
Foto: Håvard Rem
Lindeman kom aldri til Numedal, men no er songskatten samla av kvedar Åsne Bergset og professor Anne Svånaug Blengsdalen.
Musikkhistorieprofessor Anne Svånaug Blengsdalen har vore redaktør for kvedaren Åsne Bergsets samling av songtekstar og folkesong frå Numedal.
Foto: Håvard Rem
Lindeman kom aldri til Numedal, men no er songskatten samla av kvedar Åsne Bergset og professor Anne Svånaug Blengsdalen.
– Eg såg opp til eldre gutar som drog til Tsjetsjena for å slåst som soldatar for den islamske nasjonen. Det var kult å vera islamist, fortel Cemal Knudsen Yucel.
Alle foto: Håvard Rem
EIT BYGGJEFELT I NOREG: Kvifor må ein norsk industriarbeidar bu på hemmeleg adresse?
Av di han er ateist. Fråfallen.
– Eg såg opp til eldre gutar som drog til Tsjetsjena for å slåst som soldatar for den islamske nasjonen. Det var kult å vera islamist, fortel Cemal Knudsen Yucel.
Alle foto: Håvard Rem
EIT BYGGJEFELT I NOREG: Kvifor må ein norsk industriarbeidar bu på hemmeleg adresse?
Av di han er ateist. Fråfallen.
– Eg såg opp til eldre gutar som drog til Tsjetsjena for å slåst som soldatar for den islamske nasjonen. Det var kult å vera islamist, fortel Cemal Knudsen Yucel.
Alle foto: Håvard Rem
EIT BYGGJEFELT I NOREG: Kvifor må ein norsk industriarbeidar bu på hemmeleg adresse?
Av di han er ateist. Fråfallen.
Ei jente med ein plakat med påskrifta «Eg er lærar» og eit fotografi av historielæraren Samuel Paty under ei markering i Lille sundag.
Foto: Pascal Rossignol / Reuters / NTB
Skal me læra ungdomen at dei som nyttar vald får viljen sin, ikkje berre i gata og skulegarden, men i samfunnet òg?
Ei jente med ein plakat med påskrifta «Eg er lærar» og eit fotografi av historielæraren Samuel Paty under ei markering i Lille sundag.
Foto: Pascal Rossignol / Reuters / NTB
Skal me læra ungdomen at dei som nyttar vald får viljen sin, ikkje berre i gata og skulegarden, men i samfunnet òg?
Ei jente med ein plakat med påskrifta «Eg er lærar» og eit fotografi av historielæraren Samuel Paty under ei markering i Lille sundag.
Foto: Pascal Rossignol / Reuters / NTB
Skal me læra ungdomen at dei som nyttar vald får viljen sin, ikkje berre i gata og skulegarden, men i samfunnet òg?
Heidi Gjermundsen Broch syng «Ein kopp til med kaffi (ned i neste dal)» (Desire, 1976). I bakgrunnen perkusjonisten Erik Nylander.
Foto: Erik Berg
Eg likar framsyninga av di ho ikkje gjer Dylan til noko han ikkje er.
Heidi Gjermundsen Broch syng «Ein kopp til med kaffi (ned i neste dal)» (Desire, 1976). I bakgrunnen perkusjonisten Erik Nylander.
Foto: Erik Berg
Eg likar framsyninga av di ho ikkje gjer Dylan til noko han ikkje er.
Heidi Gjermundsen Broch syng «Ein kopp til med kaffi (ned i neste dal)» (Desire, 1976). I bakgrunnen perkusjonisten Erik Nylander.
Foto: Erik Berg
Eg likar framsyninga av di ho ikkje gjer Dylan til noko han ikkje er.
Sjølvportrett. Jens Bjørneboe, Oslo 1942.
Kopirett: O. Væring Eftf AS
I dag er det 100 år sidan Jens Bjørneboe vart fødd. Som lyrikar i 25 år spegla og utfordra han skifta i norsk lyrikk.
Sjølvportrett. Jens Bjørneboe, Oslo 1942.
Kopirett: O. Væring Eftf AS
I dag er det 100 år sidan Jens Bjørneboe vart fødd. Som lyrikar i 25 år spegla og utfordra han skifta i norsk lyrikk.
Sjølvportrett. Jens Bjørneboe, Oslo 1942.
Kopirett: O. Væring Eftf AS
I dag er det 100 år sidan Jens Bjørneboe vart fødd. Som lyrikar i 25 år spegla og utfordra han skifta i norsk lyrikk.