Einangsteinen frå 300-talet på Gardberg i Vestre Slidre med utsyn mot fjellheimen. Men så attgrodd har det vel ikkje vore sidan hundreåret etter svartedauden.
Alle foto: Håvard Rem
GARDBERG: Her hadde eg stogga same kva, på grunn av
utsynet til fjellheimen, men eg kom hit for å sjå runesteinen.
Einangsteinen frå 300-talet på Gardberg i Vestre Slidre med utsyn mot fjellheimen. Men så attgrodd har det vel ikkje vore sidan hundreåret etter svartedauden.
Alle foto: Håvard Rem
GARDBERG: Her hadde eg stogga same kva, på grunn av
utsynet til fjellheimen, men eg kom hit for å sjå runesteinen.
Einangsteinen frå 300-talet på Gardberg i Vestre Slidre med utsyn mot fjellheimen. Men så attgrodd har det vel ikkje vore sidan hundreåret etter svartedauden.
Alle foto: Håvard Rem
GARDBERG: Her hadde eg stogga same kva, på grunn av
utsynet til fjellheimen, men eg kom hit for å sjå runesteinen.
Valentin de Boulogne (1591–1632), «Moses med lovtavlene». På grunn av ein feil i tidlege bibelomsetjingar utstyrte kunstnarar Moses med horn, men hjå de Boulogne har det vorte strålar. Målarstykket heng i Kunsthistorisches Museum i Wien i Austerrike.
Kva var opphavet til nemninga Pilatus sette på krossen, at Jesus fylgde Moseloven eller kom frå landsbyen Nasaret?
Valentin de Boulogne (1591–1632), «Moses med lovtavlene». På grunn av ein feil i tidlege bibelomsetjingar utstyrte kunstnarar Moses med horn, men hjå de Boulogne har det vorte strålar. Målarstykket heng i Kunsthistorisches Museum i Wien i Austerrike.
Kva var opphavet til nemninga Pilatus sette på krossen, at Jesus fylgde Moseloven eller kom frå landsbyen Nasaret?
Valentin de Boulogne (1591–1632), «Moses med lovtavlene». På grunn av ein feil i tidlege bibelomsetjingar utstyrte kunstnarar Moses med horn, men hjå de Boulogne har det vorte strålar. Målarstykket heng i Kunsthistorisches Museum i Wien i Austerrike.
Kva var opphavet til nemninga Pilatus sette på krossen, at Jesus fylgde Moseloven eller kom frå landsbyen Nasaret?
Sauebonde Guro Lajord på Lajord-stølen, med utsyn til det attgrodde storfebeitet på austsida av Nørdre Syndin, der det kan henda kjem hyttefelt.
Alle foto: Håvard Rem
VALDRES: Innland i Innlandet, råka av fråflytting og aldring, med fleire hytter enn menneske – eller er hyttefolket dei nye valdrisane?
Sauebonde Guro Lajord på Lajord-stølen, med utsyn til det attgrodde storfebeitet på austsida av Nørdre Syndin, der det kan henda kjem hyttefelt.
Alle foto: Håvard Rem
VALDRES: Innland i Innlandet, råka av fråflytting og aldring, med fleire hytter enn menneske – eller er hyttefolket dei nye valdrisane?
Sauebonde Guro Lajord på Lajord-stølen, med utsyn til det attgrodde storfebeitet på austsida av Nørdre Syndin, der det kan henda kjem hyttefelt.
Alle foto: Håvard Rem
VALDRES: Innland i Innlandet, råka av fråflytting og aldring, med fleire hytter enn menneske – eller er hyttefolket dei nye valdrisane?
Rektor ved Kunsthøgskolen i Oslo, Måns Wrange, i brev til studentane: «Alla på KHiO som inte gör sig skyldig till någon typ av exkludering kan sträcka upp sin hand.»
Kvifor vart klisjeen «inga undervising er nøytral» argumentet til dei som stør ei politisk omlegging ved Kunsthøgskolen i Oslo?
Av di skeptikarane er forgifta av «hvithet», som har manglande medvit om manglande nøytralitet som kjenneteikn.
Rektor ved Kunsthøgskolen i Oslo, Måns Wrange, i brev til studentane: «Alla på KHiO som inte gör sig skyldig till någon typ av exkludering kan sträcka upp sin hand.»
Kvifor vart klisjeen «inga undervising er nøytral» argumentet til dei som stør ei politisk omlegging ved Kunsthøgskolen i Oslo?
Av di skeptikarane er forgifta av «hvithet», som har manglande medvit om manglande nøytralitet som kjenneteikn.
Rektor ved Kunsthøgskolen i Oslo, Måns Wrange, i brev til studentane: «Alla på KHiO som inte gör sig skyldig till någon typ av exkludering kan sträcka upp sin hand.»
Kvifor vart klisjeen «inga undervising er nøytral» argumentet til dei som stør ei politisk omlegging ved Kunsthøgskolen i Oslo?
Av di skeptikarane er forgifta av «hvithet», som har manglande medvit om manglande nøytralitet som kjenneteikn.
Potalapalasset i sentrum av Lhasa.
Alle foto: Håvard Rem
LHASA: Paret som kjem til Potalapalasset frå Noreg, vert signa av munkane. Så viktig var fredsprisen, og så få vestlege dreg hit.
Potalapalasset i sentrum av Lhasa.
Alle foto: Håvard Rem
LHASA: Paret som kjem til Potalapalasset frå Noreg, vert signa av munkane. Så viktig var fredsprisen, og så få vestlege dreg hit.
Potalapalasset i sentrum av Lhasa.
Alle foto: Håvard Rem
LHASA: Paret som kjem til Potalapalasset frå Noreg, vert signa av munkane. Så viktig var fredsprisen, og så få vestlege dreg hit.
Hustaka attmed ei av dei fire hovudgatene gjennom Pingyao, med bytårnet i bakgrunnen.
Alle foto: Håvard Rem
PINGYAO: På vegen til Lhasa ligg den best bevarte han-kinesiske byen. Pingyao har overlevd krig, industrialisering og revolusjon.
Hustaka attmed ei av dei fire hovudgatene gjennom Pingyao, med bytårnet i bakgrunnen.
Alle foto: Håvard Rem
PINGYAO: På vegen til Lhasa ligg den best bevarte han-kinesiske byen. Pingyao har overlevd krig, industrialisering og revolusjon.
Hustaka attmed ei av dei fire hovudgatene gjennom Pingyao, med bytårnet i bakgrunnen.
Alle foto: Håvard Rem
PINGYAO: På vegen til Lhasa ligg den best bevarte han-kinesiske byen. Pingyao har overlevd krig, industrialisering og revolusjon.