Ingvild Bræin er fast bokmeldar i DAG OG TID. Ho er redaktør i Barnebokkritikk.no og teatermeldar i Bergens Tidende. Tidlegare har ho vore redaksjonssekretær i Klassekampen og programansvarlig ved Litteraturhuset i Bergen. Bræin har ein mastergrad i nordisk frå Universitetet i Bergen, med masteravhandling om Tarjei Vesaas’ roman Brannen. Ho har gitt ut boka Grotten om æresbustaden i Slottsparken (Samlaget 2019).
Nikolaj Frobenius’ filmmanus vart til ein roman.
Foto: Christian L. Elgvin
Nikolaj Frobenius ville ikkje lage ein svartkvit film. Han ville skrive ein gråsoneroman.
Nikolaj Frobenius’ filmmanus vart til ein roman.
Foto: Christian L. Elgvin
Nikolaj Frobenius ville ikkje lage ein svartkvit film. Han ville skrive ein gråsoneroman.
Nikolaj Frobenius’ filmmanus vart til ein roman.
Foto: Christian L. Elgvin
Nikolaj Frobenius ville ikkje lage ein svartkvit film. Han ville skrive ein gråsoneroman.
Gaute Heivoll debuterte i 2002 og har skrive både romanar, noveller, dikt og barnebøker.
Foto: Paal Audestad
Gaute Heivoll skriv gripande om eit lite samfunn under store omveltingar.
Gaute Heivoll debuterte i 2002 og har skrive både romanar, noveller, dikt og barnebøker.
Foto: Paal Audestad
Gaute Heivoll skriv gripande om eit lite samfunn under store omveltingar.
Gaute Heivoll debuterte i 2002 og har skrive både romanar, noveller, dikt og barnebøker.
Foto: Paal Audestad
Gaute Heivoll skriv gripande om eit lite samfunn under store omveltingar.
Eline Lund Fjæren forskar inngåande på seksuelle og verbale relasjonar.
Foto: Isak Okkenhaug
Språkleg og psykologisk briljant om kor vanskeleg det er å sjå til botnen i ein annan.
Eline Lund Fjæren forskar inngåande på seksuelle og verbale relasjonar.
Foto: Isak Okkenhaug
Språkleg og psykologisk briljant om kor vanskeleg det er å sjå til botnen i ein annan.
Eline Lund Fjæren forskar inngåande på seksuelle og verbale relasjonar.
Foto: Isak Okkenhaug
Språkleg og psykologisk briljant om kor vanskeleg det er å sjå til botnen i ein annan.
Marit O. Kaldhol skriv underleggjerande forteljingar som ikkje berre er leik.
Foto: Øyvind Eide
Pussige tekstar gjev oss ei kjærkommen ommøblering i hjernen.
Marit O. Kaldhol skriv underleggjerande forteljingar som ikkje berre er leik.
Foto: Øyvind Eide
Pussige tekstar gjev oss ei kjærkommen ommøblering i hjernen.
Marit O. Kaldhol skriv underleggjerande forteljingar som ikkje berre er leik.
Foto: Øyvind Eide
Pussige tekstar gjev oss ei kjærkommen ommøblering i hjernen.
Lars Saabye Christensen er aktuell med bok nummer to i trilogien frå Fagerborg i Oslo.
Foto: Magnus Stui
Lars Saabye Christensens personar frå etterkrigstidas Oslo vest rører oss sterkt.
Lars Saabye Christensen er aktuell med bok nummer to i trilogien frå Fagerborg i Oslo.
Foto: Magnus Stui
Lars Saabye Christensens personar frå etterkrigstidas Oslo vest rører oss sterkt.
Lars Saabye Christensen er aktuell med bok nummer to i trilogien frå Fagerborg i Oslo.
Foto: Magnus Stui
Lars Saabye Christensens personar frå etterkrigstidas Oslo vest rører oss sterkt.
Jenny Hval skriv både kontrollert og anarkistisk, meiner meldaren.
Foto: Baard Henriksen
Jenny Hval er språksterk og inkluderande i romanen Å hate Gud.
Jenny Hval skriv både kontrollert og anarkistisk, meiner meldaren.
Foto: Baard Henriksen
Jenny Hval er språksterk og inkluderande i romanen Å hate Gud.
Jenny Hval skriv både kontrollert og anarkistisk, meiner meldaren.
Foto: Baard Henriksen
Jenny Hval er språksterk og inkluderande i romanen Å hate Gud.