Ingvild Bræin er fast bokmeldar i DAG OG TID. Ho er redaktør i Barnebokkritikk.no og teatermeldar i Bergens Tidende. Tidlegare har ho vore redaksjonssekretær i Klassekampen og programansvarlig ved Litteraturhuset i Bergen. Bræin har ein mastergrad i nordisk frå Universitetet i Bergen, med masteravhandling om Tarjei Vesaas’ roman Brannen. Ho har gitt ut boka Grotten om æresbustaden i Slottsparken (Samlaget 2019).
Ingvild Holvik debuterte med romanen Lykkefeltet i 2010. Premien for alt er den andre romanen hennar.
Foto: Oda Berby
Først trur du kanskje du er trygg, der du sit med kontroll over kjenslelivet ditt i lenestolen. Så kjem romanen og tar deg.
Ingvild Holvik debuterte med romanen Lykkefeltet i 2010. Premien for alt er den andre romanen hennar.
Foto: Oda Berby
Først trur du kanskje du er trygg, der du sit med kontroll over kjenslelivet ditt i lenestolen. Så kjem romanen og tar deg.
Ingvild Holvik debuterte med romanen Lykkefeltet i 2010. Premien for alt er den andre romanen hennar.
Foto: Oda Berby
Først trur du kanskje du er trygg, der du sit med kontroll over kjenslelivet ditt i lenestolen. Så kjem romanen og tar deg.
Sondre Midthun har skrive ein oppfølgjar til debutromanen.
Foto: Cappelen Damm
Meisterleg om kor utruleg fjerne vi kan vere i dei næraste relasjonane.
Sondre Midthun har skrive ein oppfølgjar til debutromanen.
Foto: Cappelen Damm
Meisterleg om kor utruleg fjerne vi kan vere i dei næraste relasjonane.
Sondre Midthun har skrive ein oppfølgjar til debutromanen.
Foto: Cappelen Damm
Meisterleg om kor utruleg fjerne vi kan vere i dei næraste relasjonane.
Stig Aasvik legg hovudpersonen tett opp til seg sjølv.
Foto: Cappelen Damm
Det er ikkje alltid det vesle blir til det store.
Stig Aasvik legg hovudpersonen tett opp til seg sjølv.
Foto: Cappelen Damm
Det er ikkje alltid det vesle blir til det store.
Stig Aasvik legg hovudpersonen tett opp til seg sjølv.
Foto: Cappelen Damm
Det er ikkje alltid det vesle blir til det store.