Ingvild Bræin er fast bokmeldar i DAG OG TID. Ho er redaktør i Barnebokkritikk.no og teatermeldar i Bergens Tidende. Tidlegare har ho vore redaksjonssekretær i Klassekampen og programansvarlig ved Litteraturhuset i Bergen. Bræin har ein mastergrad i nordisk frå Universitetet i Bergen, med masteravhandling om Tarjei Vesaas’ roman Brannen. Ho har gitt ut boka Grotten om æresbustaden i Slottsparken (Samlaget 2019).
Jan Grue har skrive ein leseverdig sjølvbiografi, skriv Ingvild Bræin.
Foto: Amre Valeur
Jan Grue skriv strålande om avgrensingar og overskridingar.
Jan Grue har skrive ein leseverdig sjølvbiografi, skriv Ingvild Bræin.
Foto: Amre Valeur
Jan Grue skriv strålande om avgrensingar og overskridingar.
Jan Grue har skrive ein leseverdig sjølvbiografi, skriv Ingvild Bræin.
Foto: Amre Valeur
Jan Grue skriv strålande om avgrensingar og overskridingar.
Sarah Perry introduserer den velbrukte slangen som leiemotiv.
Foto: Jamie Drewe
Det finst ein sjøorm i oss alle, om vi tar av ytterskalet.
Sarah Perry introduserer den velbrukte slangen som leiemotiv.
Foto: Jamie Drewe
Det finst ein sjøorm i oss alle, om vi tar av ytterskalet.
Sarah Perry introduserer den velbrukte slangen som leiemotiv.
Foto: Jamie Drewe
Det finst ein sjøorm i oss alle, om vi tar av ytterskalet.
Den tyske forfattaren Christian Kracht skriv om store kontrastar i livet.
Foto: Frauke Finsterwalder
Romanen 1979 handlar om den lange, men likevel forbløffande korte vegen frå storslåtte festar til å blande mark i suppa for å få protein.
Den tyske forfattaren Christian Kracht skriv om store kontrastar i livet.
Foto: Frauke Finsterwalder
Romanen 1979 handlar om den lange, men likevel forbløffande korte vegen frå storslåtte festar til å blande mark i suppa for å få protein.
Den tyske forfattaren Christian Kracht skriv om store kontrastar i livet.
Foto: Frauke Finsterwalder
Romanen 1979 handlar om den lange, men likevel forbløffande korte vegen frå storslåtte festar til å blande mark i suppa for å få protein.
Debutforfattar Mads Rage er utdanna ved Skrivekunstakademiet i Hordaland og Universi- tetet i Bergen.
Foto: Marie Sjøvold
Romanen til Mads Rage byr på uoversiktlege forhold på fjorden, ikkje utan grunn.
Debutforfattar Mads Rage er utdanna ved Skrivekunstakademiet i Hordaland og Universi- tetet i Bergen.
Foto: Marie Sjøvold
Romanen til Mads Rage byr på uoversiktlege forhold på fjorden, ikkje utan grunn.
Debutforfattar Mads Rage er utdanna ved Skrivekunstakademiet i Hordaland og Universi- tetet i Bergen.
Foto: Marie Sjøvold
Romanen til Mads Rage byr på uoversiktlege forhold på fjorden, ikkje utan grunn.
Terje Holtet Larsen skriv om å skrive.
Foto: Baard Henriksen / NTB scanpix
Terje Holtet Larsen skriv om heimløyse slik at det når heim.
Terje Holtet Larsen skriv om å skrive.
Foto: Baard Henriksen / NTB scanpix
Terje Holtet Larsen skriv om heimløyse slik at det når heim.
Terje Holtet Larsen skriv om å skrive.
Foto: Baard Henriksen / NTB scanpix
Terje Holtet Larsen skriv om heimløyse slik at det når heim.
Eit oljemåleri av den skotske forfattaren, poeten og essayisten Robert Louis Stevenson (1850–1894), måla av den franske kunstnaren Ernest Narjot.
Foto: AP / NTB scanpix
Robert Louis Stevenson syntest det trege eselet hindra han i å nå fram til opplevingane han skulle skrive om. Men det var eselet som blei litteraturen.
Eit oljemåleri av den skotske forfattaren, poeten og essayisten Robert Louis Stevenson (1850–1894), måla av den franske kunstnaren Ernest Narjot.
Foto: AP / NTB scanpix
Robert Louis Stevenson syntest det trege eselet hindra han i å nå fram til opplevingane han skulle skrive om. Men det var eselet som blei litteraturen.
Eit oljemåleri av den skotske forfattaren, poeten og essayisten Robert Louis Stevenson (1850–1894), måla av den franske kunstnaren Ernest Narjot.
Foto: AP / NTB scanpix
Robert Louis Stevenson syntest det trege eselet hindra han i å nå fram til opplevingane han skulle skrive om. Men det var eselet som blei litteraturen.