Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Jan Eggum fyller 70 år i desember og markerer det med både bok- og musikkutgjeving.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Om ikkje Jan Eggum alltid hadde vore så sta og kontrær, kunne han ha enda som bibliotekar eller lærar. Det siste ville blitt ein katastrofe for alle partar, medan det sterke samlargenet hans kunne funne seg til rette blant bøker.
Jan Eggum fyller 70 år i desember og markerer det med både bok- og musikkutgjeving.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Om ikkje Jan Eggum alltid hadde vore så sta og kontrær, kunne han ha enda som bibliotekar eller lærar. Det siste ville blitt ein katastrofe for alle partar, medan det sterke samlargenet hans kunne funne seg til rette blant bøker.
Jan Eggum fyller 70 år i desember og markerer det med både bok- og musikkutgjeving.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Om ikkje Jan Eggum alltid hadde vore så sta og kontrær, kunne han ha enda som bibliotekar eller lærar. Det siste ville blitt ein katastrofe for alle partar, medan det sterke samlargenet hans kunne funne seg til rette blant bøker.
John Andreas Andersen har regissert katastrofefilmen frå Nordsjøen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Slik har du aldri sett Nordsjøen før. Vonleg får du heller aldri sjå han slik igjen.
John Andreas Andersen har regissert katastrofefilmen frå Nordsjøen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Slik har du aldri sett Nordsjøen før. Vonleg får du heller aldri sjå han slik igjen.
John Andreas Andersen har regissert katastrofefilmen frå Nordsjøen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Slik har du aldri sett Nordsjøen før. Vonleg får du heller aldri sjå han slik igjen.
Benoit Bringer har regissert dokumentarfilmen frå Aserbajdsjan.
Foto frå fllmen
Eit lærestykke i kvitvasking av eit undertrykkjande diktatur.
Benoit Bringer har regissert dokumentarfilmen frå Aserbajdsjan.
Foto frå fllmen
Eit lærestykke i kvitvasking av eit undertrykkjande diktatur.
Benoit Bringer har regissert dokumentarfilmen frå Aserbajdsjan.
Foto frå fllmen
Eit lærestykke i kvitvasking av eit undertrykkjande diktatur.
Australske Jennifer Peedom tek for seg samanhengen mellom elvar og siviliasjon.
Foto frå filmen
Kan film påverke haldninga vår til klimakrisa? Kva er i så fall mest effektivt – å syne kor elendig det er blitt, eller å la oss få sjå alt det fantastiske vi risikerer å miste?
Australske Jennifer Peedom tek for seg samanhengen mellom elvar og siviliasjon.
Foto frå filmen
Kan film påverke haldninga vår til klimakrisa? Kva er i så fall mest effektivt – å syne kor elendig det er blitt, eller å la oss få sjå alt det fantastiske vi risikerer å miste?
Australske Jennifer Peedom tek for seg samanhengen mellom elvar og siviliasjon.
Foto frå filmen
Kan film påverke haldninga vår til klimakrisa? Kva er i så fall mest effektivt – å syne kor elendig det er blitt, eller å la oss få sjå alt det fantastiske vi risikerer å miste?
Denne filmen vann Gullpalmen på filmfestivalen i Cannes i år.
Foto frå filmen
Gullpalmevinnande kroppshorror som riv i kropp og sjel.
Denne filmen vann Gullpalmen på filmfestivalen i Cannes i år.
Foto frå filmen
Gullpalmevinnande kroppshorror som riv i kropp og sjel.
Denne filmen vann Gullpalmen på filmfestivalen i Cannes i år.
Foto frå filmen
Gullpalmevinnande kroppshorror som riv i kropp og sjel.
– Det er fascinerande korleis vi kan gå gjennom ein situasjon og oppleva han så forskjellig, seier Oda Malmin.
Foto: Oda Berby / Aschehoug
Forfattaren Oda Malmin veit ikkje om ho nokosinne klarar å skrive ein roman med berre éi stemme. Til det finst det altfor mange «sanningar» der ute.
– Det er fascinerande korleis vi kan gå gjennom ein situasjon og oppleva han så forskjellig, seier Oda Malmin.
Foto: Oda Berby / Aschehoug
Forfattaren Oda Malmin veit ikkje om ho nokosinne klarar å skrive ein roman med berre éi stemme. Til det finst det altfor mange «sanningar» der ute.
– Det er fascinerande korleis vi kan gå gjennom ein situasjon og oppleva han så forskjellig, seier Oda Malmin.
Foto: Oda Berby / Aschehoug
Forfattaren Oda Malmin veit ikkje om ho nokosinne klarar å skrive ein roman med berre éi stemme. Til det finst det altfor mange «sanningar» der ute.