Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Gaute Adela Aastorp Cudjoe som pleiaren og Sverre Breivik som Prior.
Foto: Den Nationale Scene
Sterkt og velspelt teater om livet på grensa mot døden.
Gaute Adela Aastorp Cudjoe som pleiaren og Sverre Breivik som Prior.
Foto: Den Nationale Scene
Sterkt og velspelt teater om livet på grensa mot døden.
Gaute Adela Aastorp Cudjoe som pleiaren og Sverre Breivik som Prior.
Foto: Den Nationale Scene
Sterkt og velspelt teater om livet på grensa mot døden.
Tre skandinaviske soldatarar symboliserer skandinavismen.
I 1864 var vi «snublande nær» å få ein union av Noreg, Sverige og Danmark. Det fanst planar om å kidnappe den danske kongefamilien for å nå målet. Blant dei mest rabiate var vår seinare kong Oskar 2.
Tre skandinaviske soldatarar symboliserer skandinavismen.
I 1864 var vi «snublande nær» å få ein union av Noreg, Sverige og Danmark. Det fanst planar om å kidnappe den danske kongefamilien for å nå målet. Blant dei mest rabiate var vår seinare kong Oskar 2.
Tre skandinaviske soldatarar symboliserer skandinavismen.
I 1864 var vi «snublande nær» å få ein union av Noreg, Sverige og Danmark. Det fanst planar om å kidnappe den danske kongefamilien for å nå målet. Blant dei mest rabiate var vår seinare kong Oskar 2.
Kjersti Annesdatter Skomsvold seier at for henne er skrivinga ein måte å halde verda i balanse på.
Foto: Agnete Brun
Når noko plagar Kjersti Annesdatter Skomsvold,
skaper ho det om gjennom skrivinga så det til slutt blir til litteratur. Ofte er det tale om personleg lausriving.
Kjersti Annesdatter Skomsvold seier at for henne er skrivinga ein måte å halde verda i balanse på.
Foto: Agnete Brun
Når noko plagar Kjersti Annesdatter Skomsvold,
skaper ho det om gjennom skrivinga så det til slutt blir til litteratur. Ofte er det tale om personleg lausriving.
Kjersti Annesdatter Skomsvold seier at for henne er skrivinga ein måte å halde verda i balanse på.
Foto: Agnete Brun
Når noko plagar Kjersti Annesdatter Skomsvold,
skaper ho det om gjennom skrivinga så det til slutt blir til litteratur. Ofte er det tale om personleg lausriving.
Selma Lønning Aarø er forfattar og spaltist.
Foto: Agnete Brun
Selma Lønning Aarø måtte skrota manuset til ein roman som kom for tett på røyndommen. I staden skreiv ho ein roman om ein forfattar som kjem i same situasjon.
Selma Lønning Aarø er forfattar og spaltist.
Foto: Agnete Brun
Selma Lønning Aarø måtte skrota manuset til ein roman som kom for tett på røyndommen. I staden skreiv ho ein roman om ein forfattar som kjem i same situasjon.
Selma Lønning Aarø er forfattar og spaltist.
Foto: Agnete Brun
Selma Lønning Aarø måtte skrota manuset til ein roman som kom for tett på røyndommen. I staden skreiv ho ein roman om ein forfattar som kjem i same situasjon.
Den eine og Den andre vert spelte av Peter Kolbjørnsen og Maud Jonassen.
Foto: Jan Tore Øverstad
Fosse-kompaniet gjer ein av Fosses mest «svevande» teatertekstar meir «jordnær».
Den eine og Den andre vert spelte av Peter Kolbjørnsen og Maud Jonassen.
Foto: Jan Tore Øverstad
Fosse-kompaniet gjer ein av Fosses mest «svevande» teatertekstar meir «jordnær».
Den eine og Den andre vert spelte av Peter Kolbjørnsen og Maud Jonassen.
Foto: Jan Tore Øverstad
Fosse-kompaniet gjer ein av Fosses mest «svevande» teatertekstar meir «jordnær».
Mange av dokkene er i menneskestorleik.
Foto: Andy Manjuck
I ei blanding av humor, alvor og munter galskap tek det norskamerikanske teaterkompaniet Wakka Wakka oss inn i ein ellevill økofabel.
Mange av dokkene er i menneskestorleik.
Foto: Andy Manjuck
I ei blanding av humor, alvor og munter galskap tek det norskamerikanske teaterkompaniet Wakka Wakka oss inn i ein ellevill økofabel.
Mange av dokkene er i menneskestorleik.
Foto: Andy Manjuck
I ei blanding av humor, alvor og munter galskap tek det norskamerikanske teaterkompaniet Wakka Wakka oss inn i ein ellevill økofabel.