Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Vigdis Hjorth har skrive fleire prislønte bøker sidan debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Sjølv om Vigdis Hjorth aldri har klart å tru heilt på Hedda Gabler, valde ho henne då ho blei invitert til å skrive roman om ein Ibsen-skikkelse på fritt grunnlag.
Vigdis Hjorth har skrive fleire prislønte bøker sidan debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Sjølv om Vigdis Hjorth aldri har klart å tru heilt på Hedda Gabler, valde ho henne då ho blei invitert til å skrive roman om ein Ibsen-skikkelse på fritt grunnlag.
Vigdis Hjorth har skrive fleire prislønte bøker sidan debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Sjølv om Vigdis Hjorth aldri har klart å tru heilt på Hedda Gabler, valde ho henne då ho blei invitert til å skrive roman om ein Ibsen-skikkelse på fritt grunnlag.
Régis Royer er åleine på scenen i rolla som guten Kristoffer.
Foto: Maxime Lethelier
Kant er leikent, fantasieggjande og teknisk briljant.
Régis Royer er åleine på scenen i rolla som guten Kristoffer.
Foto: Maxime Lethelier
Kant er leikent, fantasieggjande og teknisk briljant.
Régis Royer er åleine på scenen i rolla som guten Kristoffer.
Foto: Maxime Lethelier
Kant er leikent, fantasieggjande og teknisk briljant.
Ola G. Furuseth (t.v.) spelar Mannen, Joachim Rafaelsen er Han og Birgitte Larsen Ho.
Foto: Det Norske Teatret
Bringar Fosse tilbake til det minimalistiske utgangspunktet.
Ola G. Furuseth (t.v.) spelar Mannen, Joachim Rafaelsen er Han og Birgitte Larsen Ho.
Foto: Det Norske Teatret
Bringar Fosse tilbake til det minimalistiske utgangspunktet.
Ola G. Furuseth (t.v.) spelar Mannen, Joachim Rafaelsen er Han og Birgitte Larsen Ho.
Foto: Det Norske Teatret
Bringar Fosse tilbake til det minimalistiske utgangspunktet.
Stig Amdam er åleine på scena.
Foto: Øystein Klakegg
Enkel og velspelt versjon av populær Fosse-roman.
Stig Amdam er åleine på scena.
Foto: Øystein Klakegg
Enkel og velspelt versjon av populær Fosse-roman.
Stig Amdam er åleine på scena.
Foto: Øystein Klakegg
Enkel og velspelt versjon av populær Fosse-roman.
Jon Fosse seier at han deler nokre av tankane til romanfiguren Asle, andre ikkje.
Foto: Tom A. Kolstad
Jon Fosse nektar for at Septologien er sjølvbiografisk, sjølv om det kan sjå slik ut. Og eitt veit han sikkert: Sjølvbiografi kjem han aldri til å skriva.
Jon Fosse seier at han deler nokre av tankane til romanfiguren Asle, andre ikkje.
Foto: Tom A. Kolstad
Jon Fosse nektar for at Septologien er sjølvbiografisk, sjølv om det kan sjå slik ut. Og eitt veit han sikkert: Sjølvbiografi kjem han aldri til å skriva.
Jon Fosse seier at han deler nokre av tankane til romanfiguren Asle, andre ikkje.
Foto: Tom A. Kolstad
Jon Fosse nektar for at Septologien er sjølvbiografisk, sjølv om det kan sjå slik ut. Og eitt veit han sikkert: Sjølvbiografi kjem han aldri til å skriva.
Hanne Ørstavik seier at alle romanane hennar er lenka saman.
Foto: Linda B. Engelberth
Når Hanne Ørstaviks nye bok har ordet roman i tittelen, er det ikkje for å markere at dette er fiksjon. Røyndomslitteraturen hever ho seg nemleg høgt, høgt over.
Hanne Ørstavik seier at alle romanane hennar er lenka saman.
Foto: Linda B. Engelberth
Når Hanne Ørstaviks nye bok har ordet roman i tittelen, er det ikkje for å markere at dette er fiksjon. Røyndomslitteraturen hever ho seg nemleg høgt, høgt over.
Hanne Ørstavik seier at alle romanane hennar er lenka saman.
Foto: Linda B. Engelberth
Når Hanne Ørstaviks nye bok har ordet roman i tittelen, er det ikkje for å markere at dette er fiksjon. Røyndomslitteraturen hever ho seg nemleg høgt, høgt over.