Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Sondre Krogtoft Larsen og Maria Nohr spelar hovudrollene i den kjende musikalen.
Foto: Hålogaland Teater
Gode krefter frå teater og symfoniorkester i nord lyfter ei musikalsviske.
Sondre Krogtoft Larsen og Maria Nohr spelar hovudrollene i den kjende musikalen.
Foto: Hålogaland Teater
Gode krefter frå teater og symfoniorkester i nord lyfter ei musikalsviske.
Sondre Krogtoft Larsen og Maria Nohr spelar hovudrollene i den kjende musikalen.
Foto: Hålogaland Teater
Gode krefter frå teater og symfoniorkester i nord lyfter ei musikalsviske.
Kunst og møblar inne i Villa Grande, som Quisling kalla Gimle.
Foto: Sturlason AS Polyfoto / Press
Bodil Stenseth ville skrive historia om Villa Grande, som Quisling døypte om til Gimle. Undervegs fann ho prov på at «Føraren» sjølv hadde rana til seg jødisk eigedom.
Kunst og møblar inne i Villa Grande, som Quisling kalla Gimle.
Foto: Sturlason AS Polyfoto / Press
Bodil Stenseth ville skrive historia om Villa Grande, som Quisling døypte om til Gimle. Undervegs fann ho prov på at «Føraren» sjølv hadde rana til seg jødisk eigedom.
Kunst og møblar inne i Villa Grande, som Quisling kalla Gimle.
Foto: Sturlason AS Polyfoto / Press
Bodil Stenseth ville skrive historia om Villa Grande, som Quisling døypte om til Gimle. Undervegs fann ho prov på at «Føraren» sjølv hadde rana til seg jødisk eigedom.
Ragnar Ulstein fekk Forsvarets heiderskors i samband med markeringa av frigjeringsjubileet og Forsvarets veterandag på Akershus festning 8. mai 2015.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Ragnar Ulstein er den her i landet som har skrive mest krigs-historie, men han fekk aldri tid til å studere faget. I dag trur 97-åringen at det kan ha vore ein fordel.
Ragnar Ulstein fekk Forsvarets heiderskors i samband med markeringa av frigjeringsjubileet og Forsvarets veterandag på Akershus festning 8. mai 2015.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Ragnar Ulstein er den her i landet som har skrive mest krigs-historie, men han fekk aldri tid til å studere faget. I dag trur 97-åringen at det kan ha vore ein fordel.
Ragnar Ulstein fekk Forsvarets heiderskors i samband med markeringa av frigjeringsjubileet og Forsvarets veterandag på Akershus festning 8. mai 2015.
Foto: Terje Pedersen / NTB scanpix
Ragnar Ulstein er den her i landet som har skrive mest krigs-historie, men han fekk aldri tid til å studere faget. I dag trur 97-åringen at det kan ha vore ein fordel.
Espen Hana og Even Stormoen spelar kvarandre gode.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Godt samspel gir liv til stykke som kanskje har sett sine beste dagar.
Espen Hana og Even Stormoen spelar kvarandre gode.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Godt samspel gir liv til stykke som kanskje har sett sine beste dagar.
Espen Hana og Even Stormoen spelar kvarandre gode.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Godt samspel gir liv til stykke som kanskje har sett sine beste dagar.
Framsyninga har fått eit moderne visuelt teaterspråk.
Foto: Bengt Wanselius
Ein leiken Ibsen-klassikar som går til kjernen i stykket.
Framsyninga har fått eit moderne visuelt teaterspråk.
Foto: Bengt Wanselius
Ein leiken Ibsen-klassikar som går til kjernen i stykket.
Framsyninga har fått eit moderne visuelt teaterspråk.
Foto: Bengt Wanselius
Ein leiken Ibsen-klassikar som går til kjernen i stykket.
Filmen får fram ulike synspunkt på innvandring og praksisen som blir følgd.
Emo Weemhoff
Ekte migrantar får eit brutalt innføringskurs i europeisk innvandringspolitikk.
Filmen får fram ulike synspunkt på innvandring og praksisen som blir følgd.
Emo Weemhoff
Ekte migrantar får eit brutalt innføringskurs i europeisk innvandringspolitikk.
Filmen får fram ulike synspunkt på innvandring og praksisen som blir følgd.
Emo Weemhoff
Ekte migrantar får eit brutalt innføringskurs i europeisk innvandringspolitikk.