JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).

jan.h.landro@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 »
Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Foto: Rodrigo Trejo Villaneuva

Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Foto: Rodrigo Trejo Villaneuva

Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Arbeidarar i ein indisk tekstilfabrikk.

Foto: Rodrigo Trejo Villaneuva

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Foto: Shaul Schwarz og Christina Clusiau

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Foto: Shaul Schwarz og Christina Clusiau

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Utanlandske jegarar feirar trofeet i Sør-Afrika.

Foto: Shaul Schwarz og Christina Clusiau

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Foto frå filmen

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Foto frå filmen

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.

Foto frå filmen

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Foto: Patrick Hurley

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Foto: Patrick Hurley

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Ei gruppe vanlege borgarar, alle menn, møter ei gruppe innsette og er saman med dei i fire dagar.

Foto: Patrick Hurley

– Eg ville skrive fram ein karakter 
som det finst få av i norsk 
skjønnlitteratur, 
seier Unn Conradi Andersen.

– Eg ville skrive fram ein karakter som det finst få av i norsk skjønnlitteratur, seier Unn Conradi Andersen.

Foto: Agnete Brun / Oktober

– Eg ville skrive fram ein karakter 
som det finst få av i norsk 
skjønnlitteratur, 
seier Unn Conradi Andersen.

– Eg ville skrive fram ein karakter som det finst få av i norsk skjønnlitteratur, seier Unn Conradi Andersen.

Foto: Agnete Brun / Oktober

– Eg ville skrive fram ein karakter 
som det finst få av i norsk 
skjønnlitteratur, 
seier Unn Conradi Andersen.

– Eg ville skrive fram ein karakter som det finst få av i norsk skjønnlitteratur, seier Unn Conradi Andersen.

Foto: Agnete Brun / Oktober

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Foto: Svein Abraham Sturlason / Nasjonalbiblioteket

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Foto: Svein Abraham Sturlason / Nasjonalbiblioteket

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Bjørnsons «Sigurd Slembe» er eit av dei aller beste historiske stykka i norsk litteratur, seier Bjørnson-forskaren. Her med Per Sunderland som Sigurd på Nationaltheatret i 1960.

Foto: Svein Abraham Sturlason / Nasjonalbiblioteket

« 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 »