Den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed fekk prisen for beste norske dokumentar.
Foto frå filmen
Innvandrarsuksess
Det er interessant å sjå korleis innvandrarar gjer seg gjeldande i norsk filmproduksjon. Prisar vinn dei òg. Med Nowhere to Hide fekk den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed BIFF-prisen for beste dokumentarfilm. Filmen skildrar nokre av etterverknadene av USAs tilbaketrekking frå Irak, mellom anna gjennom lagnaden til krigsramma menneske på eit sjukehus.
Prisen til beste norske kortfilm gjekk til No Man is an Island, regissert og produsert av Ali Parandian. Filmen fortel om tre kameratar som blir oppsøkte av ein mann som kallar seg Jesus, og som formidlar ein bodskap om kjærleik, forsoning og brorskap.
Treffer dei unge
BIFF har kvart år ein omfattande programpakke med både spele- og dokumentarfilmar for elevar i ungdomsskulen og den vidaregåande skulen. I god tid før festivalstart får skulane informasjon om filmane som er utvalde for skuleprogrammet. Dei får også spesiallaga materiell som skal førebu elevane på det dei får sjå.
Filmane blir viste i skuletida under festivalen, og etter visninga blir det i somme høve dialog med filmskaparane, der elevane kan komme med eigne synspunkt, spørsmål og kommentarar til filmen. At tilbodet er populært både for elevar og lærarar, går fram av besøkstala. I fjor hadde BIFF 30.000 elevbesøk, i år steig det til om lag 32.000.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Innvandrarsuksess
Det er interessant å sjå korleis innvandrarar gjer seg gjeldande i norsk filmproduksjon. Prisar vinn dei òg. Med Nowhere to Hide fekk den kurdisk-norske regissøren Zaradasht Ahmed BIFF-prisen for beste dokumentarfilm. Filmen skildrar nokre av etterverknadene av USAs tilbaketrekking frå Irak, mellom anna gjennom lagnaden til krigsramma menneske på eit sjukehus.
Prisen til beste norske kortfilm gjekk til No Man is an Island, regissert og produsert av Ali Parandian. Filmen fortel om tre kameratar som blir oppsøkte av ein mann som kallar seg Jesus, og som formidlar ein bodskap om kjærleik, forsoning og brorskap.
Treffer dei unge
BIFF har kvart år ein omfattande programpakke med både spele- og dokumentarfilmar for elevar i ungdomsskulen og den vidaregåande skulen. I god tid før festivalstart får skulane informasjon om filmane som er utvalde for skuleprogrammet. Dei får også spesiallaga materiell som skal førebu elevane på det dei får sjå.
Filmane blir viste i skuletida under festivalen, og etter visninga blir det i somme høve dialog med filmskaparane, der elevane kan komme med eigne synspunkt, spørsmål og kommentarar til filmen. At tilbodet er populært både for elevar og lærarar, går fram av besøkstala. I fjor hadde BIFF 30.000 elevbesøk, i år steig det til om lag 32.000.
Fleire artiklar
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.
Foto: Sebastian Dalseide
Beckett-klassikar av godt merke
Glade dager byr på ein strålande skodespelarprestasjon av Marianne Nielsen.
Ingrid Storholmen har teke utgangspunkt i eit stort datamateriale om folkehelsa i Nord-Trøndelag.
Foto: Merete Haseth
Våren over mannalivet
Ingrid Storholmen gjer tørre helsedata om til levande liv i Bloddråpetall.
Takumi (Hitoshi Omika) og dottera Hana (Ryo Nishikawa) lever eit roleg liv på bygda, som no kan få ein «glampingplass».
Foto: Another World Entertainment
Djevelen i detaljane
By mot land er eit sentralt tema i endå ein framifrå film av Ryusuke Hamaguchi.
Finaste finnbiffen med grøne erter, potet og tyting.
Foto: Dagfinn Nordbø
Finaste finnbiffen
«Seier eg at eg skal invitere på finnbiff, blir folk berre glade. Dei veit at dei skal få smake noko av det beste landet vårt har å by på av ingrediensar, med reinkjøt som helten.»
KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.
Thomas Fure / NTB
Utfordrar kjønnsundervisninga
Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.