Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».
Foto frå filmen
Kor lenge skal den norske staten halde misgjerningane sine skjulte?
Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».
Foto frå filmen
Kor lenge skal den norske staten halde misgjerningane sine skjulte?
Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».
Foto frå filmen
Kor lenge skal den norske staten halde misgjerningane sine skjulte?
Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.
Foto frå filmen
Finst det von om internasjonal rettferd på kulturfronten?
Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.
Foto frå filmen
Finst det von om internasjonal rettferd på kulturfronten?
Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.
Foto frå filmen
Finst det von om internasjonal rettferd på kulturfronten?
Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.
Foto frå filmen
Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.
Foto frå filmen
Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.
Foto frå filmen
Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.
Foto: Sebastian Dalseide
Heksejakt er eit varsel om at gammal galskap kan dukke opp att, gitt dei rette omstenda.
Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.
Foto: Sebastian Dalseide
Heksejakt er eit varsel om at gammal galskap kan dukke opp att, gitt dei rette omstenda.
Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.
Foto: Sebastian Dalseide
Heksejakt er eit varsel om at gammal galskap kan dukke opp att, gitt dei rette omstenda.
Foto: Nina E. Rangoy / Forlaget Oktober
Foto: Nina E. Rangoy / Forlaget Oktober
Foto: Nina E. Rangoy / Forlaget Oktober
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Litteraturprofessor Janne Stigen Drangsholt ønskjer å bli lesen av mange og tena mykje pengar på det ho skriv. No har ho funne den innbringande suksessoppskrifta.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Litteraturprofessor Janne Stigen Drangsholt ønskjer å bli lesen av mange og tena mykje pengar på det ho skriv. No har ho funne den innbringande suksessoppskrifta.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Litteraturprofessor Janne Stigen Drangsholt ønskjer å bli lesen av mange og tena mykje pengar på det ho skriv. No har ho funne den innbringande suksessoppskrifta.