Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Gjertrud Jynge spelar den vaksne kvinna og Gina Bernhoft Gørvell den unge i dramatiseringa av romanen til Linn Ullmann.
Foto: Erik Berg
Ei intens og til dels medrivande framsyning, som den forenkla regien stundom driv over grensa til det monotone.
Gjertrud Jynge spelar den vaksne kvinna og Gina Bernhoft Gørvell den unge i dramatiseringa av romanen til Linn Ullmann.
Foto: Erik Berg
Ei intens og til dels medrivande framsyning, som den forenkla regien stundom driv over grensa til det monotone.
Gjertrud Jynge spelar den vaksne kvinna og Gina Bernhoft Gørvell den unge i dramatiseringa av romanen til Linn Ullmann.
Foto: Erik Berg
Ei intens og til dels medrivande framsyning, som den forenkla regien stundom driv over grensa til det monotone.
Foto: Baard Henriksen
Kva kan djup, djup sorg gjere med eit menneske? I den nye romanen sin freistar Terje Holtet Larsen gi nokre svar.
Foto: Baard Henriksen
Kva kan djup, djup sorg gjere med eit menneske? I den nye romanen sin freistar Terje Holtet Larsen gi nokre svar.
Foto: Baard Henriksen
Kva kan djup, djup sorg gjere med eit menneske? I den nye romanen sin freistar Terje Holtet Larsen gi nokre svar.
Laila Goody, Maria Ómarsdóttir Austgulen, Trond Espen Seim og John Emil Jørgenrud i nachspielet frå helvete som stykket til Edward Albee blir kalla.
Foto: Erika Hebbert
Gode skodespelarprestasjonar i intens kamp på liv og død.
Laila Goody, Maria Ómarsdóttir Austgulen, Trond Espen Seim og John Emil Jørgenrud i nachspielet frå helvete som stykket til Edward Albee blir kalla.
Foto: Erika Hebbert
Gode skodespelarprestasjonar i intens kamp på liv og død.
Laila Goody, Maria Ómarsdóttir Austgulen, Trond Espen Seim og John Emil Jørgenrud i nachspielet frå helvete som stykket til Edward Albee blir kalla.
Foto: Erika Hebbert
Gode skodespelarprestasjonar i intens kamp på liv og død.
Advokat Arthur Kippe, spelt av Øystein Martinsen, gjenopplever eit 30 år gamalt minne.
Foto: Andreas Roksvaag
Ei grei spøkjelseshistorie som gjev seg ut for noko anna og meir skremmande.
Advokat Arthur Kippe, spelt av Øystein Martinsen, gjenopplever eit 30 år gamalt minne.
Foto: Andreas Roksvaag
Ei grei spøkjelseshistorie som gjev seg ut for noko anna og meir skremmande.
Advokat Arthur Kippe, spelt av Øystein Martinsen, gjenopplever eit 30 år gamalt minne.
Foto: Andreas Roksvaag
Ei grei spøkjelseshistorie som gjev seg ut for noko anna og meir skremmande.
Bjørn Berge er arkitekt og forskar ved arkitektkontoret Gaia Lista.
Foto: Marie Rosenberg / Spartacus
Forfattar og arkitekt Bjørn Berge ser med aukande uro på korleis sterke kommersielle krefter erstattar naturens eigne lukter med uekte «godlukt» og luktfrie plasthus.
Bjørn Berge er arkitekt og forskar ved arkitektkontoret Gaia Lista.
Foto: Marie Rosenberg / Spartacus
Forfattar og arkitekt Bjørn Berge ser med aukande uro på korleis sterke kommersielle krefter erstattar naturens eigne lukter med uekte «godlukt» og luktfrie plasthus.
Bjørn Berge er arkitekt og forskar ved arkitektkontoret Gaia Lista.
Foto: Marie Rosenberg / Spartacus
Forfattar og arkitekt Bjørn Berge ser med aukande uro på korleis sterke kommersielle krefter erstattar naturens eigne lukter med uekte «godlukt» og luktfrie plasthus.
Skodespelarane er plasserte i ein kvit kube.
Foto: Den Nationale Scene
I vårt sted byr på fint samspel i ein rik og lågmælt tekst, som kunne tent på å bli kutta litt.
Skodespelarane er plasserte i ein kvit kube.
Foto: Den Nationale Scene
I vårt sted byr på fint samspel i ein rik og lågmælt tekst, som kunne tent på å bli kutta litt.
Skodespelarane er plasserte i ein kvit kube.
Foto: Den Nationale Scene
I vårt sted byr på fint samspel i ein rik og lågmælt tekst, som kunne tent på å bli kutta litt.