VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.
I 2014 heldt fungerande biskop Anne-May Grasaas tale framfor Stortinget under demonstrasjonen mot IS. Bak henne står fleire muslimske leiarar.
Foto: Torstein Bøe / NTB scanpix
Kyrkja, som i dag taler som med éi røyst for dei utsette og einsame, nett som alle andre gjer, har sidan 1970-talet forfølgt og fordrive alle dei teologiske einstøingane sine.
I 2014 heldt fungerande biskop Anne-May Grasaas tale framfor Stortinget under demonstrasjonen mot IS. Bak henne står fleire muslimske leiarar.
Foto: Torstein Bøe / NTB scanpix
Kyrkja, som i dag taler som med éi røyst for dei utsette og einsame, nett som alle andre gjer, har sidan 1970-talet forfølgt og fordrive alle dei teologiske einstøingane sine.
I 2014 heldt fungerande biskop Anne-May Grasaas tale framfor Stortinget under demonstrasjonen mot IS. Bak henne står fleire muslimske leiarar.
Foto: Torstein Bøe / NTB scanpix
Kyrkja, som i dag taler som med éi røyst for dei utsette og einsame, nett som alle andre gjer, har sidan 1970-talet forfølgt og fordrive alle dei teologiske einstøingane sine.