Kristin Sørsdal

Artiklar

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Det er ikkje før me ser denne åtvaringa i ein av leirane, at me skjøner kva historiemonster som ulmar i mosen i desse traktene.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.

Landstrykar i Bihac med katolsk klokketårn og osmansk gravkammer i bakgrunnen. Frå bildeserien «From Bihac with love», av Lenka Sam.