JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Urban Viken

Erlend Viken Trio med gjester byr på kreativitet.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Erlend Viken har med seg Marius Graff (t.v.) og Sondre Meisfjord i trioen.

Erlend Viken har med seg Marius Graff (t.v.) og Sondre Meisfjord i trioen.

Pressefoto

Erlend Viken har med seg Marius Graff (t.v.) og Sondre Meisfjord i trioen.

Erlend Viken har med seg Marius Graff (t.v.) og Sondre Meisfjord i trioen.

Pressefoto

1999
20241011
1999
20241011

Moderne folkemusikk

Erlend Viken Trio:

Ville veier

Erlend Viken, fele, hardingfele, oktavfele; Marius Graff, elektrisk gitar; Sondre Neisfjord, bass; Olav Torget, konting (n’goni); Synnøve Brøndbo Plassen, vokal. Heilo

Erlend Viken er ein norsk spelemann frå Oppdal. Og i trioen har han med bassisten Sondre Meisfjord og gitaristen Marius Graff, og på nokon av låtane har dei invitert med Olav Torget, som spelar det tradisjonelle afrikanske strengeinstrumentet konting (n’goni), og vokalisten Synnøve Brøndbo Plassen.

Dei opnar med den tradisjonelle valdresspringaren «Nørre Myreslåtten», som Viken har lært av en annan meisterspelemann, Håkon Høgemo. Og alt her legg eg merke til det fine samspelet mellom fele og gitar, kor dei to spelar (nesten) unisont, men med små avstikkarar.

Det er ikkje Viken som står fram som den viktigaste solisten, men her, som i dei fleste låtane, får me eit utmerkt samspel med gitaristen Graff. Og herifrå og ut er dette ei utmerkt plate der dei tre (fem) samarbeider tett og fint. «Road From Glasgow» kan høyrast ut som at seine kveldar på folkemusikkpub i Glasgow har sett sine spor hos Viken. Her får me Torget i beste Ry Cooder-stil. Ein nydeleg skotsk/norsk reel.

Me får ørkenblues i den afrikanske «Bøgata Blues», som er slik me kjenner musikken frå Mali, med n’gonien saman med Plassens unisone vokal. Ein blues som ligg heilt i tradisjonen. Meisfjords «Roadsterbassgangarhalling» har òg mykje Cooder i seg, der Meisfjord spelar eit riff dei andre kan leika seg over. Vikens «Mingus Lullaby» er ein fin ballade, ei hyllest til bassisten Charles Mingus, men utan at det blir nokon kopi, men ei fin låt i et slentrande tempo, med framifrå basspel.

I tillegg får me fleire strålande komposisjonar av Viken. Og heile vegen får me moderne folkemusikk med grunnlag i Noreg, men med fine vitjingar til andre land.

Jan Granlie

Jan Granlie er redaktør for nettsida salt peanuts* og frilans kulturarbeidar.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Moderne folkemusikk

Erlend Viken Trio:

Ville veier

Erlend Viken, fele, hardingfele, oktavfele; Marius Graff, elektrisk gitar; Sondre Neisfjord, bass; Olav Torget, konting (n’goni); Synnøve Brøndbo Plassen, vokal. Heilo

Erlend Viken er ein norsk spelemann frå Oppdal. Og i trioen har han med bassisten Sondre Meisfjord og gitaristen Marius Graff, og på nokon av låtane har dei invitert med Olav Torget, som spelar det tradisjonelle afrikanske strengeinstrumentet konting (n’goni), og vokalisten Synnøve Brøndbo Plassen.

Dei opnar med den tradisjonelle valdresspringaren «Nørre Myreslåtten», som Viken har lært av en annan meisterspelemann, Håkon Høgemo. Og alt her legg eg merke til det fine samspelet mellom fele og gitar, kor dei to spelar (nesten) unisont, men med små avstikkarar.

Det er ikkje Viken som står fram som den viktigaste solisten, men her, som i dei fleste låtane, får me eit utmerkt samspel med gitaristen Graff. Og herifrå og ut er dette ei utmerkt plate der dei tre (fem) samarbeider tett og fint. «Road From Glasgow» kan høyrast ut som at seine kveldar på folkemusikkpub i Glasgow har sett sine spor hos Viken. Her får me Torget i beste Ry Cooder-stil. Ein nydeleg skotsk/norsk reel.

Me får ørkenblues i den afrikanske «Bøgata Blues», som er slik me kjenner musikken frå Mali, med n’gonien saman med Plassens unisone vokal. Ein blues som ligg heilt i tradisjonen. Meisfjords «Roadsterbassgangarhalling» har òg mykje Cooder i seg, der Meisfjord spelar eit riff dei andre kan leika seg over. Vikens «Mingus Lullaby» er ein fin ballade, ei hyllest til bassisten Charles Mingus, men utan at det blir nokon kopi, men ei fin låt i et slentrande tempo, med framifrå basspel.

I tillegg får me fleire strålande komposisjonar av Viken. Og heile vegen får me moderne folkemusikk med grunnlag i Noreg, men med fine vitjingar til andre land.

Jan Granlie

Jan Granlie er redaktør for nettsida salt peanuts* og frilans kulturarbeidar.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis