Mona Louise Dysvik Mørk er kunsthistorikar, lektor, låtskrivar og vokalist i Ai Phoenix og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Ho skriv om små og store utstillingar, og med utgangspunkt i at kunst ikkje høyrer heime på ein pidestall, men i livet til kven som helst.
Har du tips eller framlegg til gode tema, kan du gjerne sende dei til mona.louise.mork@gmail.com
Pablo Picasso: «Sylvette» (1954), olje på lerret, 116 x 89,5 cm.
Foto: Dag Fosse / Kode
Pengar, mot, teft og genuin kjærleik til kunst gjer at me i Bergen denne sommaren kan sjå ei kunstsamling som det rett og slett er vanskeleg å fatte den fulle verdien av, både kunstnarisk og økonomisk.
Pablo Picasso: «Sylvette» (1954), olje på lerret, 116 x 89,5 cm.
Foto: Dag Fosse / Kode
Pengar, mot, teft og genuin kjærleik til kunst gjer at me i Bergen denne sommaren kan sjå ei kunstsamling som det rett og slett er vanskeleg å fatte den fulle verdien av, både kunstnarisk og økonomisk.
Pablo Picasso: «Sylvette» (1954), olje på lerret, 116 x 89,5 cm.
Foto: Dag Fosse / Kode
Pengar, mot, teft og genuin kjærleik til kunst gjer at me i Bergen denne sommaren kan sjå ei kunstsamling som det rett og slett er vanskeleg å fatte den fulle verdien av, både kunstnarisk og økonomisk.
Per Olav Olsen: «Meditatum I», 45 x 60. Teknikk: Grafitt og kvit pastell på handtinta akvarellpapir. Utført etter levande modell.
Per Olav Olsen er ein av få norske klassisk figurative målarar. Kor går vegen frå slåstkampar i Verdal til kunstakademiet i Firenze i Italia?
Per Olav Olsen: «Meditatum I», 45 x 60. Teknikk: Grafitt og kvit pastell på handtinta akvarellpapir. Utført etter levande modell.
Per Olav Olsen er ein av få norske klassisk figurative målarar. Kor går vegen frå slåstkampar i Verdal til kunstakademiet i Firenze i Italia?
Per Olav Olsen: «Meditatum I», 45 x 60. Teknikk: Grafitt og kvit pastell på handtinta akvarellpapir. Utført etter levande modell.
Per Olav Olsen er ein av få norske klassisk figurative målarar. Kor går vegen frå slåstkampar i Verdal til kunstakademiet i Firenze i Italia?
Ahmed Umar kom til Noreg som politisk flyktning i 2008 og fullførte i 2016 ein mastergrad ved Kunsthøgskolen i Oslo.
Foto: Julie Hrncírová © Kunstnernes Hus
Ahmed Umar skildrar både kjenslevart og nådelaust kva det kan koste å vere tru mot seg sjølv, og kvifor det er verdt prisen.
Ahmed Umar kom til Noreg som politisk flyktning i 2008 og fullførte i 2016 ein mastergrad ved Kunsthøgskolen i Oslo.
Foto: Julie Hrncírová © Kunstnernes Hus
Ahmed Umar skildrar både kjenslevart og nådelaust kva det kan koste å vere tru mot seg sjølv, og kvifor det er verdt prisen.
Ahmed Umar kom til Noreg som politisk flyktning i 2008 og fullførte i 2016 ein mastergrad ved Kunsthøgskolen i Oslo.
Foto: Julie Hrncírová © Kunstnernes Hus
Ahmed Umar skildrar både kjenslevart og nådelaust kva det kan koste å vere tru mot seg sjølv, og kvifor det er verdt prisen.