Mona Louise Dysvik Mørk er kunsthistorikar, lektor, låtskrivar og vokalist i Ai Phoenix og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Ho skriv om små og store utstillingar, og med utgangspunkt i at kunst ikkje høyrer heime på ein pidestall, men i livet til kven som helst.
Har du tips eller framlegg til gode tema, kan du gjerne sende dei til mona.louise.mork@gmail.com
«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).
Alle foto: Ådne Thomassen
Den årlege litteraturfestivalen Garborgdagane har alt vart i over ei veke når Bryne kunstforening inviterer til utstillinga G – sanning tvil i dei enorme lokala til tidlegare Jæren Meieri.
«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).
Alle foto: Ådne Thomassen
Den årlege litteraturfestivalen Garborgdagane har alt vart i over ei veke når Bryne kunstforening inviterer til utstillinga G – sanning tvil i dei enorme lokala til tidlegare Jæren Meieri.
«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).
Alle foto: Ådne Thomassen
Den årlege litteraturfestivalen Garborgdagane har alt vart i over ei veke når Bryne kunstforening inviterer til utstillinga G – sanning tvil i dei enorme lokala til tidlegare Jæren Meieri.
Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.
Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter
På Henie Onstad Kunstsenter finn du no Magdalena Abakanowiczs majestetiske og mystiske skulpturar, men eg saknar ein volumknapp.
Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.
Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter
På Henie Onstad Kunstsenter finn du no Magdalena Abakanowiczs majestetiske og mystiske skulpturar, men eg saknar ein volumknapp.
Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.
Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter
På Henie Onstad Kunstsenter finn du no Magdalena Abakanowiczs majestetiske og mystiske skulpturar, men eg saknar ein volumknapp.
Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.
Foto: Jørn Tore Egseth
I september fekk Anna Ihle Haustutstillingsprisen, og 7. oktober opna utstillinga To Break Up With Forms, på Nitja senter for samtidskunst i Lillestrøm.
Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.
Foto: Jørn Tore Egseth
I september fekk Anna Ihle Haustutstillingsprisen, og 7. oktober opna utstillinga To Break Up With Forms, på Nitja senter for samtidskunst i Lillestrøm.
Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.
Foto: Jørn Tore Egseth
I september fekk Anna Ihle Haustutstillingsprisen, og 7. oktober opna utstillinga To Break Up With Forms, på Nitja senter for samtidskunst i Lillestrøm.
Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)
Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk
Du veit aldri kva du får på den årlege haustutstillinga på Kunstnernes Hus i Oslo, men du veit at det blir heftige diskusjonar.
Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)
Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk
Du veit aldri kva du får på den årlege haustutstillinga på Kunstnernes Hus i Oslo, men du veit at det blir heftige diskusjonar.
Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)
Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk
Du veit aldri kva du får på den årlege haustutstillinga på Kunstnernes Hus i Oslo, men du veit at det blir heftige diskusjonar.
Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».
Foto: Ådne Thomassen
VÄRMLAND: Lars Lerin blir kalla Nordens største akvarellmålar, men han er vel så kjend for eit brokete liv nærmast heimsøkt av melankoli. Denne seinsommarmorgonen dukka Lerin opp med uopna post.
Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».
Foto: Ådne Thomassen
VÄRMLAND: Lars Lerin blir kalla Nordens største akvarellmålar, men han er vel så kjend for eit brokete liv nærmast heimsøkt av melankoli. Denne seinsommarmorgonen dukka Lerin opp med uopna post.
Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».
Foto: Ådne Thomassen
VÄRMLAND: Lars Lerin blir kalla Nordens største akvarellmålar, men han er vel så kjend for eit brokete liv nærmast heimsøkt av melankoli. Denne seinsommarmorgonen dukka Lerin opp med uopna post.
Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.
Foto: Vegard Kleven
Utstillinga til Mari Slaattelid i Rosendal set deg på sporet av eksistensielle val som kan tvinge seg fram. I møte med endringar, veit du kven du er og kor du kjem frå?
Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.
Foto: Vegard Kleven
Utstillinga til Mari Slaattelid i Rosendal set deg på sporet av eksistensielle val som kan tvinge seg fram. I møte med endringar, veit du kven du er og kor du kjem frå?
Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.
Foto: Vegard Kleven
Utstillinga til Mari Slaattelid i Rosendal set deg på sporet av eksistensielle val som kan tvinge seg fram. I møte med endringar, veit du kven du er og kor du kjem frå?