Mona Louise Dysvik Mørk er kunsthistorikar, lektor, låtskrivar og vokalist i Ai Phoenix og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Ho skriv om små og store utstillingar, og med utgangspunkt i at kunst ikkje høyrer heime på ein pidestall, men i livet til kven som helst.
Har du tips eller framlegg til gode tema, kan du gjerne sende dei til mona.louise.mork@gmail.com
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
«Uten tittel», 2022, akvarell.
På Munchmuseet har Vanessa Baird dekt fleire store rom frå golv til tak med konfronterande skildringar av grenselaus liding. Det er ikkje akkurat ein sjarmoffensiv.
«Uten tittel», 2022, akvarell.
På Munchmuseet har Vanessa Baird dekt fleire store rom frå golv til tak med konfronterande skildringar av grenselaus liding. Det er ikkje akkurat ein sjarmoffensiv.
«Uten tittel», 2022, akvarell.
På Munchmuseet har Vanessa Baird dekt fleire store rom frå golv til tak med konfronterande skildringar av grenselaus liding. Det er ikkje akkurat ein sjarmoffensiv.
Dei troll-liknande skapningane ser ut til gradvis å oppdage både seg sjølv og kvarandre, etter å ha klatra ut av pelsen til ein svær, sovande katt.
Alle foto: Øystein Haara / Carte Blanche
Dei troll-liknande skapningane ser ut til gradvis å oppdage både seg sjølv og kvarandre, etter å ha klatra ut av pelsen til ein svær, sovande katt.
Alle foto: Øystein Haara / Carte Blanche
Dei troll-liknande skapningane ser ut til gradvis å oppdage både seg sjølv og kvarandre, etter å ha klatra ut av pelsen til ein svær, sovande katt.
Alle foto: Øystein Haara / Carte Blanche
Von Echstedtska-garden er bygd i karolinsk stil, prega av stram symmetri. Utedoen med pyramideforma tak skimtar me til høgre.
Foto: Ådne Thomassen
Ein dag i 1780 spikra den sørgande juristen og heradshøvdingsonen Bengt von Echstedt igjen eitt av sju dolokk på utedoen. Aldri meir skulle nokon få nytte akkurat denne plassen.
Von Echstedtska-garden er bygd i karolinsk stil, prega av stram symmetri. Utedoen med pyramideforma tak skimtar me til høgre.
Foto: Ådne Thomassen
Ein dag i 1780 spikra den sørgande juristen og heradshøvdingsonen Bengt von Echstedt igjen eitt av sju dolokk på utedoen. Aldri meir skulle nokon få nytte akkurat denne plassen.
Von Echstedtska-garden er bygd i karolinsk stil, prega av stram symmetri. Utedoen med pyramideforma tak skimtar me til høgre.
Foto: Ådne Thomassen
Ein dag i 1780 spikra den sørgande juristen og heradshøvdingsonen Bengt von Echstedt igjen eitt av sju dolokk på utedoen. Aldri meir skulle nokon få nytte akkurat denne plassen.
Per Dybvig er for mange kjend for illustrasjonane i bokserien “Svein og rotta” av Marit Nicolaysen og “Doktor Proktor” av Jo Nesbø.
Foto: Ådne Thomassen
Kunstnar, forfattar og illustratør Per Dybvig har i år fått fantastisk omtale for barneboka De står i kø. Boka kan fort etterlate lesaren med fleire spørsmål enn svar, så kva seier forfattaren sjølv?
Per Dybvig er for mange kjend for illustrasjonane i bokserien “Svein og rotta” av Marit Nicolaysen og “Doktor Proktor” av Jo Nesbø.
Foto: Ådne Thomassen
Kunstnar, forfattar og illustratør Per Dybvig har i år fått fantastisk omtale for barneboka De står i kø. Boka kan fort etterlate lesaren med fleire spørsmål enn svar, så kva seier forfattaren sjølv?
Per Dybvig er for mange kjend for illustrasjonane i bokserien “Svein og rotta” av Marit Nicolaysen og “Doktor Proktor” av Jo Nesbø.
Foto: Ådne Thomassen
Kunstnar, forfattar og illustratør Per Dybvig har i år fått fantastisk omtale for barneboka De står i kø. Boka kan fort etterlate lesaren med fleire spørsmål enn svar, så kva seier forfattaren sjølv?
«Lodderáidaras / Melkeveien» (2022), detalj.
I utstillinga til Britta Marakatt-Labba, Sylkvasse sting, er dei fleste verka broderi, men her er ingen søte blomar. Sting for sting får me ei sirleg framstilling av blodig alvor. Museumsvaktene står for ei eiga absurd framsyning som dessverre ikkje er dagens performance.
«Lodderáidaras / Melkeveien» (2022), detalj.
I utstillinga til Britta Marakatt-Labba, Sylkvasse sting, er dei fleste verka broderi, men her er ingen søte blomar. Sting for sting får me ei sirleg framstilling av blodig alvor. Museumsvaktene står for ei eiga absurd framsyning som dessverre ikkje er dagens performance.
«Lodderáidaras / Melkeveien» (2022), detalj.
I utstillinga til Britta Marakatt-Labba, Sylkvasse sting, er dei fleste verka broderi, men her er ingen søte blomar. Sting for sting får me ei sirleg framstilling av blodig alvor. Museumsvaktene står for ei eiga absurd framsyning som dessverre ikkje er dagens performance.