JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Tidlause tilstandar

Minimalistisk musikk for ein kontemplativ start på året.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1674
20190104
1674
20190104

Ambient

Sarah Davachi:

Gave in rest

Ba Da Bing Records

Godt nyttår frå den kanadiske landsbygda! Heller enn å starte året med ein rapport frå bøttebasslovedansen eg trampa meg inn i 2019 med, på ein saloon kalla opp etter smørjemiddel for traktormotorar, skal eg fortelje om eit stykke minimalistisk, kontemplativ ambient signert ein artist eg såg inne i storbyen like oppunder jol. 2017 starta med ei melding av ambientveteranen Brian Enos Reflection, 2018 med Eno og Tom Rogersons Finding Shore, så dette byrjar så smått å likne ein tradisjon.

Gave in rest, Sarah Davachis andre album i 2018 og 16. utgjeving sidan 2013, er spelt inn i Montreal, men det var på eit arrangement under den framifrå konsertserien Quiet City i Vancouver at eg fekk sjå og høyre dette kanadiske stjerneskotet traktere synth- og mellotrontangentane live. Davachis komposisjonar er baserte på subtile variasjonar over tid, og Gave in rest byd på både heilsyntetiske overtoneutforskingar og fredsæle stykke for piano, vokal, fiolin og kontrabass. Desse komplekse klangteppa læt som samanvevingar av Eliane Radigues minimalistiske dronar (eller borduntonar) og Pauline Anna Stroms draumeaktige synthvisjonar dekorerte med hint av Terry Rileys orgelvampar, tibetansk meditasjonsmusikk, kyrkjemusikk, mellomaldermusikk og barokk.

Albumet eignar seg til avslappa djuplytting der ein lèt medvitet flyte med lydbølgene ut i tidlause tilstandar og som fokusforsterkande bakgrunnsmusikk for konsentrasjonskrevjande gjeremål likeins. Det er nærast magisk.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Ambient

Sarah Davachi:

Gave in rest

Ba Da Bing Records

Godt nyttår frå den kanadiske landsbygda! Heller enn å starte året med ein rapport frå bøttebasslovedansen eg trampa meg inn i 2019 med, på ein saloon kalla opp etter smørjemiddel for traktormotorar, skal eg fortelje om eit stykke minimalistisk, kontemplativ ambient signert ein artist eg såg inne i storbyen like oppunder jol. 2017 starta med ei melding av ambientveteranen Brian Enos Reflection, 2018 med Eno og Tom Rogersons Finding Shore, så dette byrjar så smått å likne ein tradisjon.

Gave in rest, Sarah Davachis andre album i 2018 og 16. utgjeving sidan 2013, er spelt inn i Montreal, men det var på eit arrangement under den framifrå konsertserien Quiet City i Vancouver at eg fekk sjå og høyre dette kanadiske stjerneskotet traktere synth- og mellotrontangentane live. Davachis komposisjonar er baserte på subtile variasjonar over tid, og Gave in rest byd på både heilsyntetiske overtoneutforskingar og fredsæle stykke for piano, vokal, fiolin og kontrabass. Desse komplekse klangteppa læt som samanvevingar av Eliane Radigues minimalistiske dronar (eller borduntonar) og Pauline Anna Stroms draumeaktige synthvisjonar dekorerte med hint av Terry Rileys orgelvampar, tibetansk meditasjonsmusikk, kyrkjemusikk, mellomaldermusikk og barokk.

Albumet eignar seg til avslappa djuplytting der ein lèt medvitet flyte med lydbølgene ut i tidlause tilstandar og som fokusforsterkande bakgrunnsmusikk for konsentrasjonskrevjande gjeremål likeins. Det er nærast magisk.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

Teikning: May Linn Clement

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis