JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Per Anders Todal

Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.

Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.

peranders@dagogtid.no

Artiklar

« 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 95 »
Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Foto: Andy Wong / AP / NTB

Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Foto: Andy Wong / AP / NTB

Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.

Foto: Andy Wong / AP / NTB

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Foto: Florence Lo / Reuters / NTB

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Foto: Florence Lo / Reuters / NTB

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.

Foto: Florence Lo / Reuters / NTB

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Illustrasjon henta frå Wikipedia

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Illustrasjon henta frå Wikipedia

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.

Illustrasjon henta frå Wikipedia

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Foto: Efrem Lukatsky / AP / NTB

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Foto: Efrem Lukatsky / AP / NTB

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Ein tyrkisk Bayraktar TB2-drone blir vist fram på den ukrainske sjølvstendedagen 24. august i fjor. Fleire analytikarar hevdar at slike dronar spelar ei viktig rolle i kampen mot den russiske invasjonen.

Foto: Efrem Lukatsky / AP / NTB

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

Foto: Jens Buettner / DPA / AP / NTB

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

Foto: Jens Buettner / DPA / AP / NTB

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

TOMME RØYR: Frå bygginga av gassrøyrleidningen Nordstream 2 gjennom Austersjøen. Leidningen til 90 milliardar kroner skulle frakte gass frå Russland til Tyskland, og er no ferdig, men kjem neppe til å bli teken i bruk.

Foto: Jens Buettner / DPA / AP / NTB

« 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 95 »