Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Lundefugl med fangst av sildelarvar i 2019. Når sildelarvene er så lite utvikla, mettar dei ikkje nok til at fugleungane kan vekse seg sterke.
Foto: Tycho Anker-Nilssen
Mistru alle som har ei enkel forklaring på at sjøfuglane blir borte.
Lundefugl med fangst av sildelarvar i 2019. Når sildelarvene er så lite utvikla, mettar dei ikkje nok til at fugleungane kan vekse seg sterke.
Foto: Tycho Anker-Nilssen
Mistru alle som har ei enkel forklaring på at sjøfuglane blir borte.
Lundefugl med fangst av sildelarvar i 2019. Når sildelarvene er så lite utvikla, mettar dei ikkje nok til at fugleungane kan vekse seg sterke.
Foto: Tycho Anker-Nilssen
Mistru alle som har ei enkel forklaring på at sjøfuglane blir borte.
FYLLEANGST: Drivstoffprisane set stadig nye rekordar i Noreg.
Foto: Geir Olsen / NTB
Regjeringa nektar å hjelpe bilistane med avgiftslette, og slik bør det vere, meiner sjeføkonom Kjersti Haugland.
FYLLEANGST: Drivstoffprisane set stadig nye rekordar i Noreg.
Foto: Geir Olsen / NTB
Regjeringa nektar å hjelpe bilistane med avgiftslette, og slik bør det vere, meiner sjeføkonom Kjersti Haugland.
FYLLEANGST: Drivstoffprisane set stadig nye rekordar i Noreg.
Foto: Geir Olsen / NTB
Regjeringa nektar å hjelpe bilistane med avgiftslette, og slik bør det vere, meiner sjeføkonom Kjersti Haugland.
Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.
Foto: Andy Wong / AP / NTB
Volkswagen har lenge ignorert menneskerettsbrota i Xinjiang. Men det er ikkje lenger så lett å stikke hovudet i sanden.
Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.
Foto: Andy Wong / AP / NTB
Volkswagen har lenge ignorert menneskerettsbrota i Xinjiang. Men det er ikkje lenger så lett å stikke hovudet i sanden.
Herbert Diess (nummer tre frå høgre), toppsjef i Volkswagen, var til stades da modellen I.D. Vizzion vart synt fram på ei stor bilmesse i Beijing 25. april 2018. Kina er ein svært viktig marknad for Volkswagen.
Foto: Andy Wong / AP / NTB
Volkswagen har lenge ignorert menneskerettsbrota i Xinjiang. Men det er ikkje lenger så lett å stikke hovudet i sanden.
Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.
Foto: Florence Lo / Reuters / NTB
Kinesiske styresmakter nyttar nasjonalisme og den digitale gapestokken for å få kritiske røyster til å teie.
Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.
Foto: Florence Lo / Reuters / NTB
Kinesiske styresmakter nyttar nasjonalisme og den digitale gapestokken for å få kritiske røyster til å teie.
Logoen til Weibo, ei av dei mest populære medieplattformene i Kina. Staden ein Weibo-brukar skriv frå, blir no synleg for alle som les innlegga til vedkomande.
Foto: Florence Lo / Reuters / NTB
Kinesiske styresmakter nyttar nasjonalisme og den digitale gapestokken for å få kritiske røyster til å teie.
Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.
Illustrasjon henta frå Wikipedia
Kampen mellom Russland og Ukraina strekkjer seg òg inn i kunstverda.
Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.
Illustrasjon henta frå Wikipedia
Kampen mellom Russland og Ukraina strekkjer seg òg inn i kunstverda.
Var han russar eller ukrainar? Sjølvportrett av kunstnaren Kazimir Malevitsj, ca. 1910.
Illustrasjon henta frå Wikipedia
Kampen mellom Russland og Ukraina strekkjer seg òg inn i kunstverda.
Da strøymeselskapet Netflix offentleggjorde tala sine for første kvartal sist veke, var det eit stort hakeslepp for mediebransjen.
Da strøymeselskapet Netflix offentleggjorde tala sine for første kvartal sist veke, var det eit stort hakeslepp for mediebransjen.
Da strøymeselskapet Netflix offentleggjorde tala sine for første kvartal sist veke, var det eit stort hakeslepp for mediebransjen.