Tommy Sørbø viser fram høgdepunkt i Karl Erik Harrs kunstnarskap, som «Gunnarholmen, Svolvær» frå 2004.
Karl Erik Harr er ikkje berre nordnorsk dekorasjon. Tommy Sørbø fortel om mobbing i barndomen og peikar på det evige i kunsten hans.
Tommy Sørbø viser fram høgdepunkt i Karl Erik Harrs kunstnarskap, som «Gunnarholmen, Svolvær» frå 2004.
Karl Erik Harr er ikkje berre nordnorsk dekorasjon. Tommy Sørbø fortel om mobbing i barndomen og peikar på det evige i kunsten hans.
Tommy Sørbø viser fram høgdepunkt i Karl Erik Harrs kunstnarskap, som «Gunnarholmen, Svolvær» frå 2004.
Karl Erik Harr er ikkje berre nordnorsk dekorasjon. Tommy Sørbø fortel om mobbing i barndomen og peikar på det evige i kunsten hans.
Johannes Lavik (1856–1929).
Johannes Lavik (1856–1929).
Johannes Lavik (1856–1929).
Foto: Pål Kluften / Maihaugen / Digitalt Museum
Foto: Pål Kluften / Maihaugen / Digitalt Museum
Foto: Pål Kluften / Maihaugen / Digitalt Museum
Foto: via Wikimedia Commons
Underdal hadde ikkje same høge litterære ambisjonane som Nygard, men skreiv fleire songar med ein var, lyrisk tone.
Foto: via Wikimedia Commons
Underdal hadde ikkje same høge litterære ambisjonane som Nygard, men skreiv fleire songar med ein var, lyrisk tone.
Foto: via Wikimedia Commons
Underdal hadde ikkje same høge litterære ambisjonane som Nygard, men skreiv fleire songar med ein var, lyrisk tone.
Foto: Laurent Denimal / Kolon forlag
Opstad reflekterer liv og daude, og familierelasjonar, på ein tvers igjennom ærleg, men samtidig kjærleiksfull måte.
Foto: Laurent Denimal / Kolon forlag
Opstad reflekterer liv og daude, og familierelasjonar, på ein tvers igjennom ærleg, men samtidig kjærleiksfull måte.
Foto: Laurent Denimal / Kolon forlag
Opstad reflekterer liv og daude, og familierelasjonar, på ein tvers igjennom ærleg, men samtidig kjærleiksfull måte.
Foto: Rolf M. Aagaard / Kolon forlag
Foto: Rolf M. Aagaard / Kolon forlag
Foto: Rolf M. Aagaard / Kolon forlag