Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Frå La corona d’Arianna-oppsetjinga under festivalen Styriarte i Austerrike i 2022.
Foto: Nikola Milatovic / Styriarte
«Ariadnes krone» er Johann Joseph Fux’ mest sommarlege opera.
Frå La corona d’Arianna-oppsetjinga under festivalen Styriarte i Austerrike i 2022.
Foto: Nikola Milatovic / Styriarte
«Ariadnes krone» er Johann Joseph Fux’ mest sommarlege opera.
Frå La corona d’Arianna-oppsetjinga under festivalen Styriarte i Austerrike i 2022.
Foto: Nikola Milatovic / Styriarte
«Ariadnes krone» er Johann Joseph Fux’ mest sommarlege opera.
Domkyrkja i Lucca, der Puccini-familien gjennom generasjonar var organistar.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Puccinis messe er operamusikk i kyrkjebunad.
Domkyrkja i Lucca, der Puccini-familien gjennom generasjonar var organistar.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Puccinis messe er operamusikk i kyrkjebunad.
Domkyrkja i Lucca, der Puccini-familien gjennom generasjonar var organistar.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Puccinis messe er operamusikk i kyrkjebunad.
Koparstikk frå boka «L’art du facteur d’orgues» av François Bédos de Celles (1709–1779). Her ser me kalkanten og organisten i aksjon.
Fransk orgelmusikk er ei eiga verd.
Koparstikk frå boka «L’art du facteur d’orgues» av François Bédos de Celles (1709–1779). Her ser me kalkanten og organisten i aksjon.
Fransk orgelmusikk er ei eiga verd.
Koparstikk frå boka «L’art du facteur d’orgues» av François Bédos de Celles (1709–1779). Her ser me kalkanten og organisten i aksjon.
Fransk orgelmusikk er ei eiga verd.
Musikaren i genial positur, med stikkande blikk og frisyre som ei rockestjerne. Men syner dette portrettet, måla av ein ukjend kunstnar kring år 1700, verkeleg den unge Bach?
Foto: Bach-Archiv Leipzig
Michael Mauls tospråklege biografi skaper eit fasettrikt bilete av J.S. Bach og hans tid.
Musikaren i genial positur, med stikkande blikk og frisyre som ei rockestjerne. Men syner dette portrettet, måla av ein ukjend kunstnar kring år 1700, verkeleg den unge Bach?
Foto: Bach-Archiv Leipzig
Michael Mauls tospråklege biografi skaper eit fasettrikt bilete av J.S. Bach og hans tid.
Musikaren i genial positur, med stikkande blikk og frisyre som ei rockestjerne. Men syner dette portrettet, måla av ein ukjend kunstnar kring år 1700, verkeleg den unge Bach?
Foto: Bach-Archiv Leipzig
Michael Mauls tospråklege biografi skaper eit fasettrikt bilete av J.S. Bach og hans tid.
Ardinghello Ensemble med fløytisten Karl Kaiser i midten.
Foto: Johannes Berger
Ardinghello Ensemble spelar Mozarts fløytekvartettar med grannsemd.
Ardinghello Ensemble med fløytisten Karl Kaiser i midten.
Foto: Johannes Berger
Ardinghello Ensemble spelar Mozarts fløytekvartettar med grannsemd.
Ardinghello Ensemble med fløytisten Karl Kaiser i midten.
Foto: Johannes Berger
Ardinghello Ensemble spelar Mozarts fløytekvartettar med grannsemd.
Musiserande englar frå «Den tronande madonna med barnet» av Giovanni Bellini (ca. 1443–1516) i Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
J.S. Bachs juledagsmusikk jubilerer.
Musiserande englar frå «Den tronande madonna med barnet» av Giovanni Bellini (ca. 1443–1516) i Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
J.S. Bachs juledagsmusikk jubilerer.
Musiserande englar frå «Den tronande madonna med barnet» av Giovanni Bellini (ca. 1443–1516) i Accademia i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
J.S. Bachs juledagsmusikk jubilerer.