Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
80.000 nordmenn fiskar laks årleg, og i eit normalår tek dei til saman kring 120.000 laks.
Foto: Randulf Valle
Randulf Valles laksebok greier på meisterleg vis å sameina vitskaplege fakta med personlege historier frå elvebreidda.
80.000 nordmenn fiskar laks årleg, og i eit normalår tek dei til saman kring 120.000 laks.
Foto: Randulf Valle
Randulf Valles laksebok greier på meisterleg vis å sameina vitskaplege fakta med personlege historier frå elvebreidda.
80.000 nordmenn fiskar laks årleg, og i eit normalår tek dei til saman kring 120.000 laks.
Foto: Randulf Valle
Randulf Valles laksebok greier på meisterleg vis å sameina vitskaplege fakta med personlege historier frå elvebreidda.
Svenske Iréne Theorin song hovudrolla Elektra i Grieghallen i Bergen.
Foto: Tarjei Hummelsund
Strauss’ krassaste opera, Elektra, er ei kolossal tonesetjing av vald i nære relasjonar.
Svenske Iréne Theorin song hovudrolla Elektra i Grieghallen i Bergen.
Foto: Tarjei Hummelsund
Strauss’ krassaste opera, Elektra, er ei kolossal tonesetjing av vald i nære relasjonar.
Svenske Iréne Theorin song hovudrolla Elektra i Grieghallen i Bergen.
Foto: Tarjei Hummelsund
Strauss’ krassaste opera, Elektra, er ei kolossal tonesetjing av vald i nære relasjonar.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland er suveren i Sibelius’ orkestersongar.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland er suveren i Sibelius’ orkestersongar.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland er suveren i Sibelius’ orkestersongar.
Det franske barokkorkesteret Les Musiciens de Saint-Julien.
Foto: Jean-Baptiste Millot
Les Musiciens de Saint-Julien spelar Telemann ekstra polsk.
Det franske barokkorkesteret Les Musiciens de Saint-Julien.
Foto: Jean-Baptiste Millot
Les Musiciens de Saint-Julien spelar Telemann ekstra polsk.
Det franske barokkorkesteret Les Musiciens de Saint-Julien.
Foto: Jean-Baptiste Millot
Les Musiciens de Saint-Julien spelar Telemann ekstra polsk.
Den italienske fiolinisten og dirigenten Fabio Biondi (t.v.).
Foto: Wojciech Grzedzinski
Fabio Biondi og Europa Galante spelar verk av ein konservativ ung mann.
Den italienske fiolinisten og dirigenten Fabio Biondi (t.v.).
Foto: Wojciech Grzedzinski
Fabio Biondi og Europa Galante spelar verk av ein konservativ ung mann.
Den italienske fiolinisten og dirigenten Fabio Biondi (t.v.).
Foto: Wojciech Grzedzinski
Fabio Biondi og Europa Galante spelar verk av ein konservativ ung mann.
Frå innspelinga i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Thomas Wolden
Edvin Østergaards musikk er kompositorisk raffinert, men trøytar øyro.
Frå innspelinga i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Thomas Wolden
Edvin Østergaards musikk er kompositorisk raffinert, men trøytar øyro.
Frå innspelinga i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Thomas Wolden
Edvin Østergaards musikk er kompositorisk raffinert, men trøytar øyro.