Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
150-årsjubilant: den austerrikske komponisten Arnold Schönberg (1874–1951).
Kammerchor Stuttgart tolkar Schönbergs «illusjon for blandakor» truverdig.
150-årsjubilant: den austerrikske komponisten Arnold Schönberg (1874–1951).
Kammerchor Stuttgart tolkar Schönbergs «illusjon for blandakor» truverdig.
150-årsjubilant: den austerrikske komponisten Arnold Schönberg (1874–1951).
Kammerchor Stuttgart tolkar Schönbergs «illusjon for blandakor» truverdig.
Det tyske ensemblet Camerata Köln.
Foto: Sven Cichowicz
Camerata Köln framfører Telemanns fem antikke kvinneportrett.
Det tyske ensemblet Camerata Köln.
Foto: Sven Cichowicz
Camerata Köln framfører Telemanns fem antikke kvinneportrett.
Det tyske ensemblet Camerata Köln.
Foto: Sven Cichowicz
Camerata Köln framfører Telemanns fem antikke kvinneportrett.
Lord George Nassau Clavering (til venstre) syner fram eit Rafael-måleri i Uffizi-galleria i Firenze. Utsnitt av måleri (ca. 1775) av Johan Zoffani.
Händels Messias kom til kontinentet takka vera ein engelsk lord.
Lord George Nassau Clavering (til venstre) syner fram eit Rafael-måleri i Uffizi-galleria i Firenze. Utsnitt av måleri (ca. 1775) av Johan Zoffani.
Händels Messias kom til kontinentet takka vera ein engelsk lord.
Lord George Nassau Clavering (til venstre) syner fram eit Rafael-måleri i Uffizi-galleria i Firenze. Utsnitt av måleri (ca. 1775) av Johan Zoffani.
Händels Messias kom til kontinentet takka vera ein engelsk lord.
Den armenske sovjetkomponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978).
Foto via Wikimedia
Khatsjaturjans symfonidebut har transkaukasisk koloritt.
Den armenske sovjetkomponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978).
Foto via Wikimedia
Khatsjaturjans symfonidebut har transkaukasisk koloritt.
Den armenske sovjetkomponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978).
Foto via Wikimedia
Khatsjaturjans symfonidebut har transkaukasisk koloritt.
Georg II av Storbritannia, her ved slaget ved Dettingen i 1743, der han som siste britiske suveren sjølv leia soldatane sine i strid.
I den kongelege sørgjekanteten får Telemann fram avglansen av jordisk prakt.
Georg II av Storbritannia, her ved slaget ved Dettingen i 1743, der han som siste britiske suveren sjølv leia soldatane sine i strid.
I den kongelege sørgjekanteten får Telemann fram avglansen av jordisk prakt.
Georg II av Storbritannia, her ved slaget ved Dettingen i 1743, der han som siste britiske suveren sjølv leia soldatane sine i strid.
I den kongelege sørgjekanteten får Telemann fram avglansen av jordisk prakt.
Johann Daniel Berlin (1714–1787) var organist i Nidarosdomen. Domkyrkja er her framstilt på eit koparstikk frå 1762.
Det trønderske universalgeniet stod mellom to epokar i musikkhistoria.
Johann Daniel Berlin (1714–1787) var organist i Nidarosdomen. Domkyrkja er her framstilt på eit koparstikk frå 1762.
Det trønderske universalgeniet stod mellom to epokar i musikkhistoria.
Johann Daniel Berlin (1714–1787) var organist i Nidarosdomen. Domkyrkja er her framstilt på eit koparstikk frå 1762.
Det trønderske universalgeniet stod mellom to epokar i musikkhistoria.