Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Den engelske komponisten Ralph Vaughan Williams (1872–1958). Måleri av Gerald Festus Kelly (1879–1972).
Vaughan Williams’ strykekvartettar har meir melodi enn harmoni.
Den engelske komponisten Ralph Vaughan Williams (1872–1958). Måleri av Gerald Festus Kelly (1879–1972).
Vaughan Williams’ strykekvartettar har meir melodi enn harmoni.
Den engelske komponisten Ralph Vaughan Williams (1872–1958). Måleri av Gerald Festus Kelly (1879–1972).
Vaughan Williams’ strykekvartettar har meir melodi enn harmoni.
Akademie für Alte Musik Berlin.
Foto: Kristof Fischer
Akademie für Alte Musik Berlin framfører Händels braksuksess i Roma.
Akademie für Alte Musik Berlin.
Foto: Kristof Fischer
Akademie für Alte Musik Berlin framfører Händels braksuksess i Roma.
Akademie für Alte Musik Berlin.
Foto: Kristof Fischer
Akademie für Alte Musik Berlin framfører Händels braksuksess i Roma.
Det tyske Ensemble Polyharmonique.
Foto frå nettsida til gruppa
Ungdomsverka til Heinichen og Telemann treng meir livfull musisering.
Det tyske Ensemble Polyharmonique.
Foto frå nettsida til gruppa
Ungdomsverka til Heinichen og Telemann treng meir livfull musisering.
Det tyske Ensemble Polyharmonique.
Foto frå nettsida til gruppa
Ungdomsverka til Heinichen og Telemann treng meir livfull musisering.