Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Carl Philipp Emmanuel Bach (1714–1788). Utsnitt av koparstikk.
C.P.E. Bachs sentimentale symfoniar lever av kontrastar.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Masato Suzuki ved cembaloen i Kvinnherad kyrkje. Bak han fyrstefiolinist Peter Hanson.
Foto: Liv Øvland
Gode soloinnslag og ujamt orkestersamspel prega festivalens fyrste Bach-konsert.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.
Grete Pedersen dirigerer Det Norske Solistkor og Rosendal Barokkorkester i Riddarsalen.
Foto: Liv Øvdal
Grete Pedersen dirigerte Johannespasjonen med energi som eit damplokomotiv.