JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Sjur Haga Bringeland

Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.

sjurhabring@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 56 »
Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Den nye Paulinerkirche, som blei vigsla i 2017, har ypparleg akustikk.

Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom  27 år.

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom 27 år.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom  27 år.

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom 27 år.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom  27 år.

Thomaskyrkja i Leipzig, Bachs arbeidsstad gjennom 27 år.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Foto: Thor Brødreskift

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Foto: Thor Brødreskift

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Leif Ove Andsnes og Bertrand Chamayou ved klaveret i Grieghallen.

Foto: Thor Brødreskift

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Foto: Schott Verlag

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Foto: Schott Verlag

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Den tyske komponisten Werner Egk (1901–1983).

Foto: Schott Verlag

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Foto: Thor Brødreskift

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Foto: Thor Brødreskift

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Symfoni nr. 8 er Mahler på sitt mest monumentale.

Foto: Thor Brødreskift

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Cellisten Mischa Maisky med borna Sasha og Lily i Håkonshallen.

Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes

« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 56 »