Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).
Der er både norsk og tysk nasjonalromantikk i Sigurd Lies romansar.
Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).
Der er både norsk og tysk nasjonalromantikk i Sigurd Lies romansar.
Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).
Der er både norsk og tysk nasjonalromantikk i Sigurd Lies romansar.
L’arpa festante blei grunnlagt i München i 1983.
Foto: Günter Ludwig
L’arpa festante spelar best der det går fort.
L’arpa festante blei grunnlagt i München i 1983.
Foto: Günter Ludwig
L’arpa festante spelar best der det går fort.
L’arpa festante blei grunnlagt i München i 1983.
Foto: Günter Ludwig
L’arpa festante spelar best der det går fort.
Aristokratisk hetsjakt med hundar, horn og sabel, måla av danske Johan Jacob Bruun (1715–1789).
Valthornet var barokkens jaktradio.
Aristokratisk hetsjakt med hundar, horn og sabel, måla av danske Johan Jacob Bruun (1715–1789).
Valthornet var barokkens jaktradio.
Aristokratisk hetsjakt med hundar, horn og sabel, måla av danske Johan Jacob Bruun (1715–1789).
Valthornet var barokkens jaktradio.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Utsnitt av «Getsemane», måla av Nikolai Astrup (1880–1928).
Foto: KODE
I orkesterverket Tanken grip Hjalmar Borgstrøm til både ambolt og sirene.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki og Antoine Tamestit i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Liv Øvland
Bachs gambesonatar gjer seg også godt på bratsj.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.
Masato Suzuki og Leif Ove Andsnes i Kvinnherad kyrkje.
Foto: Foto: Liv Øvland
Masato Suzuki kom aldri inn på det essensielle i festivalsamtalen med Leif Ove Andsnes.