Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.